خبرنگاران بیمارستان پاوه مجهز به دستگاه سی تی اسکن شد

به گزارش وبلاگ بانیما، کرمانشاه- خبرنگاران- مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: یک دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس برای بیمارستان شهرستان پاوه خریداری و تحویل شد که این دستگاه به زودی با آماده سازی فضای فیزیکی به بهره برداری می رسد.

خبرنگاران بیمارستان پاوه مجهز به دستگاه سی تی اسکن شد

دکتر تورج شیرزادیان روز دوشنبه به وبلاگ بانیما اضافه نمود: این دستگاه ژاپنی است و ارزش تقریبی آن با ارز آزاد چهار میلیارد تومان می باشد.

او گفت: این دستگاه با پیگیری های تیم مدیریتی دانشگاه؛ ریاست، معاونان توسعه، غذا و دارو و درمان و مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه و نیز پیگیری امام جمعه این شهرستان در سفر وزیر بهداشت از محل کمک سازمان بهداشت جهانی اجرا شده است.

وی گفت: با وجود توزیع محدود این دستگاه در کشور خوشبختانه با تلاش های اجرا شده، استان ما در میان استان های دیگر پیروز به خرید این دستگاه شد.

وی شرح داد: هم اکنون تمام شهرستان های استان غیر از قصرشیرین و گیلانغرب به دستگاه سی تی اسکن مجهز هستند و دستور وزیر بهداشت برای خرید این دستگاه برای شهرستان گیلانغرب نیز گرفته شده است.

شیرزادیان اضافه نمود: دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس در کنار سایر روش های تشخیصی ویروس کرونا کمک شایان توجهی به تشخیص و درمان بیماران این شهرستان خواهد کرد.

وی اضافه نمود: تامین این دستگاه از طریق معاونت درمان و هیات امنای صرفه جویی ارزی وزارت بهداشت صورت پذیرفته است.

شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بیمارستان پاوه مجهز به دستگاه سی تی اسکن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیمارستان پاوه مجهز به دستگاه سی تی اسکن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید