در ژاپن سفرهای تصادفی محبوب شده است

به گزارش وبلاگ بانیما، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر گشته، در ژاپن سفرهای تصادفی محبوب شده است.

در ژاپن سفرهای تصادفی محبوب شده است

مسافران در ژاپن بجای تصمیم گیری در خصوص یک مقصد، آن را به شانس واگذار می نمایند؛ این روند به نام سفرهای تصادفی شناخته می گردد که در ژاپن رو به افزایش است و شرکتهای مسافرتی آن را تشویق می نمایند تا به احیای سفر پس از رکود بیماری کووید 19 یاری نمایند.

راه آهن ژاپن بلیطهای سفرهای تصادفی را با تخفیف های بزرگ ارائه می دهد.

طبق گزارش روزنامه ژاپن تایمز، مسافران می توانند از برنامه ای به نام Saikoro Kippu استفاده نمایند که بطور تصادفی از بین هفت ایستگاه در غرب ژاپن یک مقصد را برای آنان انتخاب می نماید.

بلیط سفر تصادفی 5000 ین (35.61 دلار) براساس مقصد بین 45 تا 83 درصد تخفیف دارد.

خطوط هوایی نیز سفرهای تصادفی را آغاز نموده اند؛ ژاپن ایرلاینز در سال 2016 ارائه سفرهای تصادفی را آغاز و یک شرکت هواپیمایی مقرون به صرفه قیمت نیز تابستان گذشته بلیط پرواز به مقاصد تصادفی ارائه کرد.

زمانی که شیوع بیماری کووید 19 به محدودیت های دنیای سفر منجر شد، گردشگری یکی از بخش هایی بود که بدترین آسیب را دید. براساس مطالعه ای در سال 2020 تعداد گردشگران بین المللی به ژاپن 73 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافت و به 390 میلیون نفر رسید.

براساس گزارش سازمان دنیای گردشگری، گردشگری دنیای در سال 2022 با افزایش 182 درصدی در سه ماه اول سال بهبود یافته است.

ژاپن در ماه مه در رده بندی مجمع دنیای اقتصاد در زمینه توسعه سفر و گردشگری بین 117 کشور در صدر نهاده شد.

شاخص توسعه سفر و گردشگری 2021 به عواملی می پردازد که برای پایداری و انعطاف پذیری صنعت سفر و گردشگری حین رشد آن، کلیدی است و شامل ایمنی و امنیت، محیط کسب و کار، باز بودن فضای بین المللی، زیرساخت های حمل و نقل و پایداری زیست محیطی می گردد.

کشورها در سطح دنیا در پی احیا و طراحی مجدد صنعت سفر و گردشگری خود پس از آسیب همه گیری هستند. کشورهایی از جمله هند، گامبیا و تایلند در حال یافتن راههای جدیدی برای تنوع بخشیدن به صنایع گردشگری خود و پایدارتر کردن آن هستند.

منبع: همگردی

به "در ژاپن سفرهای تصادفی محبوب شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در ژاپن سفرهای تصادفی محبوب شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید