رونق تاسیسات گردشگری غیر مجاز در سایه تعطیلی فعالیت های مجاز

به گزارش وبلاگ بانیما، معاون گردشگری و صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی گیلان گفت: با توجه به شروع فصل سفر، تداوام تعطیلی تاسیسات گردشگری عرصه را برای فعالیت های غیر مجاز در این حوزه باز می نماید.

رونق تاسیسات گردشگری غیر مجاز در سایه تعطیلی فعالیت های مجاز

به گزارش وبلاگ بانیما به نقل از ایرنا، حمید رضا آذر پور اظهارکرد: برداشته شدن محدودیت های تردد، ورود گردشگران به استان گیلان را افزایش می دهد؛ در صورت ادامه بسته بودن مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری، افزایش فعالیت مراکز اقامتی غیرمجاز با چالش جدی تری در پیشگیری و کنترل کرونا در استان روبرو خواهیم بود.

وی گفت: بازگشایی واحدهای اقامتی و مسافر کاشانه ها با رعایت طرح فاصله گذاری هوشمند همچون واحدها و خدمات دیگر از قبیل ناوگان حمل و نقل عمومی از خسارت بیشتر به این صنف جلوگیری می نماید، ضمن آن که بر این نظارت ها دقیق است، اما در فعالیت بخش های غیر مجازی این کنترل ها و موضوع رعایت پروتکل های بهداشتی قابل ارزیابی نیست.

معاون گردشگری و صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی گیلان اعلام کرد: با ظرفیت های حوزه بهداشت و درمان و با نظارت های دقیق اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان دستگاه متولی و یاری جامعه گردشگری در راستای پروتکل های صادر شده از سوی ستاد مرکزی مقابله با کرونا می توانیم همانند سایر استان ها و البته سایر اصناف استان گیلان نسبت به بازگشایی تاسیسات گردشگری اقدام کنیم.

آذرپور اضافه کرد: پیگیری جبران خسارت کرونا به بخش گردشگری این استان در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است و این پیگیری به وسیله ارائه و اعطای تسهیلات حمایتی و ارزان قیمت برای جبران خسارت ها به واحدهای گردشگری است.

منبع: همشهری آنلاین

به "رونق تاسیسات گردشگری غیر مجاز در سایه تعطیلی فعالیت های مجاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونق تاسیسات گردشگری غیر مجاز در سایه تعطیلی فعالیت های مجاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید