زانتی: امیدوارم در لیگ قهرمانان آغاز خوبی داشته باشیم، چون قهرمانی می خواستیم کونته را به خدمت گرفتیم

به گزارش وبلاگ بانیما، اسطوره باشگاه اینتر معتقد است تیمش با وجود قرار دریافت در گروهی سخت در لیگ قهرمانان اروپا از شانس صعود برخوردار است.

زانتی: امیدوارم در لیگ قهرمانان آغاز خوبی داشته باشیم، چون قهرمانی می خواستیم کونته را به خدمت گرفتیم

به گزارش وبلاگ بانیما، خاویر زانتی، مدیر ورزشی باشگاه اینتر، قرعه سخت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را دلیلی برای ناامیدی نمی داند. او در این باره گفت: ما دوباره به بارسلونا برمی گردیم و از پتانسیل و قدرت این تیم خبر داریم اما اینتر برای هر امتیاز می جنگد. 2 تیم دیگر این گروه هم قدرتمند هستند. می توانیم به بهترین شکل با آنهاروبه رو شویم و امیدواریم شروع خوبی داشته باشیم. این تیم برای قهرمانی ساخته شده و به همین دلیل ما آنتونیو کونته را انتخاب کردیم.

زانتی در ادامه اضافه کرد: کونته ذهنیتی قدرتمند دارد و آن را به تیم انتقال داده است. ما این موضوع را در پیش فصل و اولین بازی سری A مشاهده کردیم. معتقدیم می توانیم با هر تیمی در لیگ قهرمانان اروپا مبارزه کنیم. اولین هدف ما این است که از مرحله گروهی صعود کنیم و سپس یک تورنمنت دیگر از مرحله یک هشتم نهایی به بعد شروع می گردد. در ادامه خواهیم دید تا کدام مرحله پیش می رویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "زانتی: امیدوارم در لیگ قهرمانان آغاز خوبی داشته باشیم، چون قهرمانی می خواستیم کونته را به خدمت گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زانتی: امیدوارم در لیگ قهرمانان آغاز خوبی داشته باشیم، چون قهرمانی می خواستیم کونته را به خدمت گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید