رسانه مصری: صلاح به بازی برگشت مقابل بارسلونا نمی رسد

به گزارش وبلاگ بانیما، رسانه های مصری از قطعی بودن عدم حضور ستاره این کشور در مصاف قرمزپوشان مرسی ساید مقابل بارسلونا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان خبر می دهند.

رسانه مصری: صلاح به بازی برگشت مقابل بارسلونا نمی رسد

به گزارش وبلاگ بانیما و به نقل از نشریه مارکا، محمد صلاح که در بازی شنبه شب تیم فوتبال لیورپول در خانه نیوکاسل، ضربه ای سوی دروازه بان حریف به سرش وارد و مجبور به ترک میدان شد به احتمال قریب به یقین به بازی فردا شب (سه شنبه) مقابل بارسلونا نمی رسد.

لیورپول در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه بارسلونا با نتیجه 3 بر صفر تن به شکست داد و درست در حالی که بیش از هر زمان دیگری به وجود ستاره های خود احتیاج دارد، صلاح را از دست داده است. این در حالیست که دیگر عضو مثلث خط حمله این تیم، روبرتو فیرمینو هم به دلیل مصدومیت از بازی فردا شب بازمانده و غایب خواهد بود.

در مورد رسیدن یا عدم حضور صلاح به بازی لیورپول مقابل بارسلونا در آنفیلد خبری قطعی منتشر نشده اما سایت یَلا کورة مصر در خبری مدعی شده است که صلاح قطعاً به این بازی نمی رسد، خبری که شبکه رادیویی کادناسر اسپانیا هم آن را تأیید نموده است.

این در شرایطی است که گفته می گردد امروز (دوشنبه) صلاح قرار است مورد معاینات تکیملی قرار بگیرد تا وضعیتش آنالیز گردد. او در بازی رفت یکی ازفعال ترین مهره های لیورپول در نوکمپ بود و حالا ممکن است از همراهی تیمش در آنفیلد باز ماند. اتفاق بدتری که می تواند برای لیورپولی ها رخ دهد این است که صلاح آخرین هفته لیگ برتر انگلیس که معین کننده سرنوشت این فصل خواهد بود را هم از دست بدهد. آخرین بازی این فصل لیورپول در لیگ برتر در خانه مقابل ولورهمپتون است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رسانه مصری: صلاح به بازی برگشت مقابل بارسلونا نمی رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه مصری: صلاح به بازی برگشت مقابل بارسلونا نمی رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید