سرویس ذخیره نامحدود گوگل فوتوز پولی شد

به گزارش وبلاگ بانیما به نقل از انگجت، گوگل اعلام نموده سرویس ذخیره نامحدود و رایگان گوگل فوتوز از امروز سرانجام می یابد. بنابراین اگر کاربری به ظرفیت ذخیره بیش از 15 کیگابایت احتیاج داشته باشد، باید برای آن هزینه بپردازد.

سرویس ذخیره نامحدود گوگل فوتوز پولی شد

همچنین از این تاریخ به بعد عکس ها با توجه به میزان حافظه ذخیره موجود در سرویس گوگل فوتوز ذخیره می گردد، مگر آنکه عکس ها به موبایل پیکسل تعلق داشته باشد.

اگر کاربر به ظرفیت ذخیره بیشتری احتیاج داشته باشد باید مبلغی جهت اشتراک در طرح های Google One بپردازد. پایه هزینه اشتراک ماهانه 2 دلار برای 100 گیگا بایت است. همچنین بالاترین هزینه اشتراک مبلغ 10 دلار به ازای 2 ترابایت فضای ذخیره است.

البته هر عکسی که تا قبل از امروز در این سرویس آپلود شده، شامل ظرفیت های جدید نخواهد شد. علاوه بر آن گوگل حذف تصاویر ناخواسته را از طریق ارائه ابزاری راحت تر نموده که این ابزار قادر است عکس های تار، اسکرین شات ها و موارد دیگر را بیابد.

این شرکت فناوری در نوامبر سال گذشته میلادی این اقدام را گامی ملزوم برای همخوانی با تقاضا جهت ذخیره سازی اعلام نمود. گوگل تخمین می زند ظرفیت ذخیره عکس حداقل 80 درصد کاربران تا 3 سال دیگر تکمیل نمی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سرویس ذخیره نامحدود گوگل فوتوز پولی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرویس ذخیره نامحدود گوگل فوتوز پولی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید