سطح فنی لیگ برتر ما را شگفت زده نکرد، گل نساجی آفساید بود

به گزارش وبلاگ بانیما، تیم فوتبال فجر سپاسی که این فصل و بعد از سال ها دوری از لیگ برتر به این مسابقات بازگشته است، روز گذشته در هفته نخست بازی ها برابر نساجی با یک گل باخت.

سطح فنی لیگ برتر ما را شگفت زده نکرد، گل نساجی آفساید بود

علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فجر سپاسی در مورد این بازی به وبلاگ بانیما، گفت: هرچند در این بازی باختیم اما عملکردمان خوب و امیدوار کننده بود. البته باید بگویم گل نساجی هم آفساید بود.

وی ادامه داد: این نخستین بازی ما در لیگ برتر بعد از سال ها بود. تعداد زیادی از بازیکنان نخستین تجربه خود را در لیگ برتر پشت سر گذاشتند و در 15-20 دقیقه ابتدایی تحت تاثیر این موضوع بودند ولی به تدریج خودشان را پیدا کردند.

سرمربی تیم فجر تاکید نمود: می توانستیم با یک امتیاز به شیراز بازگردیم ولی همانطور که گفتم گل نساجی آفساید بود. از یاری داور هم بابت نگرفتن آفساید دلخور نیستیم چون او را می شناسیم و می دانیم که اشتباهش سهوی بوده است.

کلانتری درباره تفاوت های لیگ برتر این دوره با آخرین بازی که فجر سپاسی در این مسابقات حضور داشت، اظهار کرد: پیشرفت فنی نسبت به 10 سال قبل وجود داشته است اما به نظرم این پیشرفت 20 درصد بوده. انتظارم این بود که لیگ برتر از نظر امکانات و بحث فنی پیشرفت قابل محسوسی داشته باشد که این طور نبود.

وی تاکید نمود: سرعت پیشرفت فوتبال ایران کم است و شخصاً از تفاوت این دوره از مسابقات با آخرین سالی که در لیگ برتر بودیم شگفت زده نشدم. احتیاج است که تیم های ما آموزشگاه و ورزشگاه های اختصاصی داشته باشند. این کارها باید 5 یا 10 سال پیش انجام می شد ولی امروز شاهدیم که زمین های شیراز، قائمشهر یا کرمان تازه در حال ترمیم است.

سرمربی تیم فجر در انتها در مورد شرایط آریا برزگر مهاجم پرسپولیس که به صورت موقت در فجر حضور داشت، گفت: هنوز تکلیف برزگر تعیین نیست. از باشگاه پرسپولیس خواستیم او را مجدداً به تیم فجر بدهد. با این بازیکن هم صحبت کردیم. همه چیز دست خود برزگر بوده و درهای باشگاه به رویش باز است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سطح فنی لیگ برتر ما را شگفت زده نکرد، گل نساجی آفساید بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سطح فنی لیگ برتر ما را شگفت زده نکرد، گل نساجی آفساید بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید