اعلام سهمیه های خارجی تیم های عربستانی، الهلال و حریف پرسپولیس در انتظار

به گزارش وبلاگ بانیما، اسامی بازیکنان خارجی نمایندگان فوتبال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اعلام شده است، اما دو باشگاه الهلال و التعاون هنوز روز انتخاب گزینه چهارم تردید دارند.

اعلام سهمیه های خارجی تیم های عربستانی، الهلال و حریف پرسپولیس در انتظار

به گزارش وبلاگ بانیما و براساس گزارش پایگاه خبری الریاضیه عربستان، باشگاه النصر عربستان که حریف سپاهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان است، چهار بازیکن خارجی خود را انتخاب نموده و براین اساس با حضور برادلی جونز استرالیایی در خط دروازه، جولیانو دیبالای برزیلی در خط میانی، نورالدین امرابط مراکشی در خط میانی و عبدالرزاق حمدالله مراکشی در خط حمله وارد لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

الاهلی عربستان که بعد از بازی های مرحله پلی آف حریف استقلال (در صورت صعود به مرحله گروهی) در این رقابت ها خواهد بود، عمر السوما مهاجم سوریه ای را به عنوان سهمیه آسیایی به AFC معرفی نموده است، یوسف البلایلی الجزایری و مارکو مارین آلمانی و همچنین جوزف ده سوزای برزیلی بازیکنان خارجی خط میانی الاهلی در رقابت های این فصل خواهند بود.

بر اساس اعلام عبدالله عسیری، سرمربی تیم فوتبال التعاون که در مرحله گروهی حریف پرسپولیس خواهد بود، نلدو پترولینا و ساندرو مانوئل برزیلی در کنار لیندر تاومبای کامرونی سه بازیکن غیرآسیایی باشگاه التعاون در لیگ قهرمانان آسیا هستند، اما چهارمین بازیکن خارجی و سهمیه آسیایی این باشگاه هنوز انتخاب نشده است.

رزوان لوچسکیو، سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان، مدافع عنوان قهرمانی نیز فعلاً از قطعیت ثبت نام جانگ هیون سو مدافع کره ای در فهرست آسیایی این تیم خبر داده، اما با توجه به تعدد و کیفیت قابل توجه بازیکنان خارجی هنوز اسامی سه گزینه دیگر را اعلام ننموده است، هرچند به نظر می رسد گومز فرانسوی نیز یکی از گزینه های اصلی رزوان برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان و تکرار درخشش فصل گذشته در این مسابقات است. الهلال در صورت موفقیت شهر خودروی مشهد در مرحله پلی آف با چهارمین نماینده فوتبال ایران در این مسابقات روبه رو خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اعلام سهمیه های خارجی تیم های عربستانی، الهلال و حریف پرسپولیس در انتظار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام سهمیه های خارجی تیم های عربستانی، الهلال و حریف پرسپولیس در انتظار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید