سپاهان حریف سرسختی است، تیم ملی ایران قهرمان آسیا خواهد شد

به گزارش وبلاگ بانیما، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار استقلال تهران با سپاهان اصفهان در سالن کنفرانس سازمان لیگ گفت: خوشحالم که به کنفرانس خبری برگشتم دلم برای خبرنگاران تنگ شده بود، در دیدار قبل آقای طاهری جای من آمدند و صحبت کردند. در مورد اینکه چرا در کنفرانس خبری قبل محروم شدم صحبت می کنم. باید از اصحاب رسانه بابت اتفاقی که برایشان افتاد و اجازه ورودشان را نداند عذرخواهی کنم. من از همه عذرخواهی می کنم زیرا ما ارتباط خوبی داریم و می خواهیم این ارتباط را حفظ کنیم و هفته آینده از اصحاب رسانه دعوت به عمل می آوریم تا کنار هم باشیم.

سپاهان حریف سرسختی است، تیم ملی ایران قهرمان آسیا خواهد شد

وی اضافه نمود: ما در فصل تعطیلات هستیم شرایط تیم ما عوض شده است و خیلی از بازیکنان جدیدی که در اختیار استقلال هستند آینده این باشگاه هستند اما در کنار آنها به بازیکنان باتجربه نیاز داریم. از خسرو حیدری، رحمتی و منتظری تشکر می کنم که کنار ما هستند.

سرمربی استقلال در ادامه اعلام نمود: بازیکنان باتجربه همواره برای جوانان تیم یک یاری خوب هستند زیرا می توانند با صحبت ها و نصایح شان بازیکنان جوان را آماده بازی نمایند. من بابت مصدومیت پژمان منتظری ناراحتم زیرا او در بازی های اخیر ما یکی از بهترین بازیکنان بود و امیدوارم در 5، 6 هفته آینده مصدومیت او رفع شده تا ما بتوانیم او را در اختیار داشته باشیم.

شفر ادامه داد: در مورد اینکه بازی قبل روی نیمکت نبودم، من مقابل نفت مسجدسلیمان از زمین اخراج شدم اما هیچ کس به من نگفت تخلفم چه بوده که در بازی با سایپا نتوانستم کنار زمین حضور داشته باشم. در فوتبال آلمان اگر چنین اتفاقی بیفتد فدراسیون فوتبال به آن مربی نامه می دهد و دلایل اخراج سرمربی را معرفی می نماید اما اینجا همه چیز فرق می نماید به نظر من قوانین باید یکسان باشد و دلیل اخراج من را شفاف می گفتند.

وی در ادامه تاکید نمود: یادم می آید در بازی با نفت مسجد سلیمان سرمربی تیم حریف بود که به منطقه فنی ما آمد من نمی دانم آیا این مشکل من بود که او به سمت من آمد؟ شما در دیدار منچستر و چلسی هم دیدید این رخ داد و مورینیو عکس العمل نشان داد اما نمی دانم این اتفاق در مسجدسلیمان مشکل من بوده یا کسی دیگر.

سرمربی استقلال توضیح داد: خیلی خوشحالم که در بازی با سایپا دوباره به لیگ برگشتیم، من کنار خط نبودم اما همه یادتان است که دربازی اول مقابل پیکان خطا روی سجاد آقایی شکل گرفت که قلمبند این بازیکن به دلیل شدت خطا شکست و اگر قلمبند نبود آسیب دیدگی شدیدی پیش می آمد اما در دیدار برابر سایپا این اتفاق برای او الله یار صیادمنش که یکی از بازیکنان خوب ماست رخ داد، او بازیکن خوبی است و اعتقاد دارم می تواند در اروپا بازی کند، من وقتی خطایی که روی او رخ داد نگران استعدادهای این جوان در فوتبال ایران شدم، داور باید دقت بیشتری داشته باشد و حتی کادر فنی سایپا به کنار زمین آمدند و اعلام کردند پنالتی نیست نمی دانم چه کار باید بکنم که از بازیکنان جوانم محافظت کنم تا آنها آینده خوبی در فوتبال ایران داشته باشند.

سرمربی استقلال تهران در مورد دیدار فردای تیمش برابر سپاهان اصفهان گفت: در مورد دیدار فردا باید بگویم سپاهان یک تیم بسیار قدرتمند است و چند بازیکن فصل گذشته ذوب آهن را در اختیار دارد، این تیم بازیکنان خوبی دارد محکم فوتبال بازی می نماید و پاس های بلند به مهاجمان شان ارسال می نماید. متاسفانه پژمان را در اختیار نداریم اما فوتبال خودمان را ارائه می کنیم، بازی سختی داریم، از طرفداران هم تشکر می کنم که بهترین هستند. در دیدار قبل بعد از اینکه بازی یک بر صفر به نفع سایپا بود طرفداران یاری زیادی کردند که توانستیم پیروز شویم. منتظریم در کنار طرفداران بازی فردا را ببریم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که باشگاه سپاهان بیانیه رسمی اعلام نموده امیدوارم داوری طوری نباشد که بخواهد استقلال را خوشحال کند، گفت: من قبلا هم گفته ام 50 سال در فوتبال حرفه ای هستم و اولین بار در زندگی ام اگر واقعیت داشته باشد چنین حرفی را می شنوم. این لغت را به انگلیسی سخت است پیدا کنم این اتفاق بد است که در زندگی من رقم خواهد خورد.

شفر در پاسخ به این سوال که امیر قلعه نویی توانسته دو بار بر شما پیروز گردد، گفت: دوباره از شما می پرسم باشگاه سپاهان این موضوع را رسما اعلام نموده؟ سپاهان یک باشگاه خوب در فوتبال ایران است و من نکات بسیار خوبی را در این مورد باشگاه شنیده ام، آن فرد باید بعد از آن مصاحبه اخراج می شد و نمی توانستم در این مورد لبخند بزنم، کارخانه ای که مالکیت باشگاه سپاهان را دارد باید این شخص را از باشگاه بیرون بیندازد. من بیشتر از یک سال است که در ایران کار می کنم و باید بگویم در همه قاره های دنیا مربیگری نموده ام و این را می دانم که همه اشتباه می نمایند هر کسی در زندگی اش اشتباه می نماید مانند خطایی که روی صیادمنش رخ داد، مانند پنالتی که برای سپاهان در بازی آخر گرفته شد.

وی تاکید نمود: همه اشتباه می نمایند ما بهترین داور دنیا را در ایران داریم همه داوران خوب هستند و اشتباه برای همه وجود دارد.

شفر در پاسخ به این سوال که آیا برنامه خاصی برای دیدار برابر سپاهان دارید یا خیر، گفت: سپاهان تیم بسیار خوبی است، ارسال های بلندی دارد و ما باید آن را متوقف کنیم و برنامه خاصی برای سپاهان در پیش داریم.

وی در پاسخ به این پرسش که شما حدود 12 هفته از بازیهای استقلال گذشته و بازیکنانی مثل دانشگر و محمدی مهر کمتر به بازی گرفته شدند. آنها کی می توانند خودشان را به شما نشان داده و بازی نمایند؟ امیدواریم در بازی با سایپا در استادیوم بوده باشید و دانشگر را دیده باشید که گل زد. قبل از آن کمی عصبی بود اما او هم به یک بازیکن خوب تبدیل شده. بازیکنان از گلزنی دانشگر خوشحال بودند و به او تبریک گفتند. وی ادامه داد: در مورد فرشاد محمدی مهر هم باید بگویم در بازی بعد که مقابل سایپا خواهیم داشت در جام حذفی وریا اخراج شده و محمدی مهر باید از لحاظ ذهنی خود را آماده کند. وی در مقابل نفت هم بازی خوبی از خود ارائه داد در زمانی که در زمین حضور داشت. ما به همه بازیکنانمان نیاز داریم. همه باید توانایی هایشان را در تمرین نشان دهند.

در همه جای دنیا چون یک بازیکن بازی نمی نمایند ایجنت او می گوید باشگاهش را باید عوض کند. کار مشاور خوب این است که خودش را نشان دهد تا بتواند در زمین حضور پیدا کند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا آبی پوشان می توانند عیار خود را مقابل سپاهان نشان دهند، گفت: از روزی که به ایران آمده ام همه گفتند فقط باید بازی را ببریم. بعد از بازی با السد ما سه بازی را پشت هم بردیم و چند بازی را هم پیروزی به خاتمه نرساندیم. یادتان باشد من شش ماه پیش گفتم لیگ بهتر از قبل انجام می گردد و الان می بینید که یکی از آن تیمها در فینال لیگ قهرمانان است. نه فقط تیم های پرسپولیس، ذوب آهن و سپاهان خوب بازی کردند و الان برنده این اتفاق تیم ملی ایران است.

وی تاکید نمود: الان کی روش 30 بازیکن خوب را که در ایران بازی می نمایند در اختیار دارد. استعدادهای خوبی داریم مثل آرمین سهرابیان بازیکنان جوانی که در سپاهان حضور دارند و من مطمئنم که تیم ملی ما در آسیا اول است و می تواند قهرمان ملت های آسیا گردد. بازیکنانی که در لیگ ما هستند بسیار خوب هستند و می توانند قهرمان شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سپاهان حریف سرسختی است، تیم ملی ایران قهرمان آسیا خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان حریف سرسختی است، تیم ملی ایران قهرمان آسیا خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید