سیدجلال کتک خورد، پرسپولیسی ها در اتوبوس گیر افتادند

به گزارش وبلاگ بانیما، ورود پرسپولیس به مازندران با حواشی زیادی همراه بود و حتی سیدجلال از چند طرفدار کتک خورد.

سیدجلال کتک خورد، پرسپولیسی ها در اتوبوس گیر افتادند

استقبال کم نظیر طرفداران پرسپولیس و عدم اتخاذ تدابیر لازم باعث انتظار 20 دقیقه ای اعضای تیم برای ورود به هتل شد که اعتراض سرپرست باشگاه پرسپولیس و پیگیری برای جلوگیری از تکرار آن برای حضور در استادیوم در کنار احترام به طرفداران پرسپولیس را در پی داشت.

کاروان سرخپوشان که پنجشنبه با اتوبوس تهران را به قصد قائمشهر ترک نموده بودند، ساعت 19 و 30 دقیقه به هتل محل اقامت خود رسیدند اما با استقبال کم نظیر طرفداران مازنی، برای فراهم آمدن شرایط خروج از اتوبوس 20 دقیقه معطل شدند. البته که استقبال گسترده از پرسپولیس قابل پیش بینی بود ولی با توجه به خستگی بازیکنان به جهت سفری که دو روز بعد از بازی سنگین با پاختاکور داشتند و همچنین احتیاج به آرامش و تمرکز قبل از بازی، ضروری بود که به سرعت وارد هتل شوند. در حالی که به مدت 20 دقیقه در اتوبوس منتظر ماندند.

این شرایط اعتراض ایرج عرب به مراجع ذیربط را در پی داشت که باید تدابیر لازم صورت می گرفت تا در کنار احترام به مردم و طرفدارانی که به استقبال آمده اند، برنامه تیم هم دچار اشکال نگردد. سرپرست باشگاه پرسپولیس استقبال طرفداران را ارزشمند دانست و تاکید نمود میزبانی از تیم های پرطرفدار تدابیر خاص خود را طلب می نماید. از سوی دیگر بهروان که ریاست هیات فوتبال مازندران را بر عهده دارد، خود را به هتل رساند تا هماهنگی های لازم را به عمل آورد.

بدتر از گیر افتادن پرسپولیسی ها در اتوبوس اما کتک خوردن کاپیتان بود. زمانی که اتوبوس حامل کاروان پرسپولیس برای بازی با نساجی به نزدیکی هتل نوید ساری (محل اقامت تیم) رسید، به دلیل بعضی مسائل اتوبوس در فاصله 200 متری هتل متوقف شد و بعد از آن حبس 20 دقیقه ای، بازیکنان و مربیان برای رسیدن به هتل از بین جمعیت زیادی که در آن منطقه حضور داشتند عبور نمایند. در این بین چند نفر از طرفدارانی که به نظر می آمد حالت طبیعی ندارند، در اقدامی عجیب به سمت سیدجلال حسینی حمله ور شدند و به او ضرباتی زدند که باعث شد کاپیتان از ناحیه گردن و کتف دچار ضرب خوردگی و کوفتگی گردد.

جالب تر این بود که هیات فوتبال مازندران این برخورد و درگیری را تکذیب کرد. مهدی رضی مدیر روابط عمومی این هیات گفته: پرسپولیس در تمام سفرهای خود به نقاط مختلف کشورمان با استقبال گسترده طرفداران روبرو می گردد که این موضوع در مازندران نیز وجود داشت و عصر پنجشنبه طرفداران پرسپولیسی به پیشواز تیم محبوب خودشان آمدند. ضمن اینکه بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس در شهر ساری اقامت دارند و هیچ ترددی در قائمشهر نداشتند که در خبرهای کذبی که در شبکه های مجازی منتشر شد، خبر از درگیری در قائمشهر خبر داده بودند. ضمن اینکه بهروان رئیس هیأت فوتبال مازندران به همراه رئیس حراست اداره کل ورزش و جوانان استان و مسئولان امنیتی و همچنین چندین بادیگارد برای اسکورت بازیکنان، قبل از ورود پرسپولیس به هتل در محل اقامت این تیم حضور داشتند و برخورد گرم بازیکنان و عوامل پرسپولیس با مسئولین استان گواه عدم مشکل در هتل بود.

مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال مازندران در ادامه این طور از هم استانی هایش دفاع کرد: این شایعه در حالی دست به دست می گردد که طرفداران نساجی بارها به دلیل اخلاق خوب ورزشی از سوی فدراسیون و کمیته انضباطی مورد تقدیر قرار گرفته اند و ضمن حمایت از تیم محبوبشان، درون و بیرون از زمین همیشه احترام به تیم رقیب را وظیفه خود می دانند و بهترین هستند.

11 - 270 - 220

منبع: ایران ورزشی

به "سیدجلال کتک خورد، پرسپولیسی ها در اتوبوس گیر افتادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدجلال کتک خورد، پرسپولیسی ها در اتوبوس گیر افتادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید