عبادی پور: اسکرا، اولین و آخرین گزینه من بود، می خواهم قهرمان لیگ لهستان شوم

به گزارش وبلاگ بانیما، دریافت کننده تیم ملی والیبال گفت: پیشنهاداتی از کشورهای ترکیه، روسیه و ایتالیا هم داشتم ولی به نظر من لیگ لهستان و تیم اسکرا، بهترین گزینه من بود.

عبادی پور: اسکرا، اولین و آخرین گزینه من بود، می خواهم قهرمان لیگ لهستان شوم

به گزارش وبلاگ بانیما، میلاد عبادی پور، دریافت نماینده تیم ملی والیبال ایران پس از انتها رقابت های جام بزرگ قهرمانان به صورت مستقیم به لهستان رفت تا برای فصل جدید پلاس لیگا آماده گردد. او در فصل پیش رو برای تیم اسکرا بوهاتوف بازی خواهد نمود. نخستین گفت وگوی میلاد عبادی پور را در لهستان می خوانید:

آیا از حضور در بوهاتوف هیجان زده هستی؟

پیوستن به این تیم برای من اتفاق بزرگی بود. این دومین کشور خارجی (بعد از قطر) است که من در آن بازی می کنم. من بازی کردن در لهستان را دوست دارم.

از تیم اسکرا بوهاتوف چه می دانی؟

اسکرا تیم کم نام و نشانی نیست. خیلی از مردم در خصوص این باشگاه صحبت می نمایند. اسکرا، قهرمان لیگ لهستان بوده و بازیکنان بزرگی مثل کلاوس، لیسینیاک، پانچف و کورک در آن بازی نموده اند. من هم این شانس را دارم تا در کنار بازیکنان بزرگ این تیم بازی کنم. اسکرا تیم بسیار خوبی است.

آیا شخصاً با بازیکنان تیم اسکرا برخورد یا صحبتی داشته ای؟

من 3 سال قبل مقابل وینیارسکی در مسابقات قهرمانی دنیا بازی کردم. او به عقیده من یکی از بهترین بازیکنان دنیا است. من دوست دارم نکات زیادی از او بیاموزم. او در حال حاضر یک مربی است ولی نمی توانم او را مربی خطاب کنم چون در مقابل او بازی نموده ام (می خندد). او یک مرد خوب و یک بازیکن فوق العاده است. من شنیده ام که او از ناحیه کمر و ستون فقرات احساس درد داشته و مجبور شده بازی را کنار بگذارد. من از این قضیه واقعاً متاسفم.

انتقال به لهستان با چه عکس العملی از سوی ایرانی ها روبرو شد؟

مردم ایران به من علاقه و اعتماد دارند. من پیشنهاداتی از ترکیه، روسیه و ایتالیا داشتم ولی لهستان را انتخاب کردم.

چرا؟

بازی در لیگ لهستان و تیم اسکرا، اولین و آخرین گزینه من بود. همانطور که گفتم پیشنهاداتی از سایر کشورها هم داشتم ولی به نظر من لیگ لهستان و تیم اسکرا، بهترین گزینه من بود.

چه اهدافی را در تیم جدیدت دنبال می کنی؟

برای من خیلی مهم است که قهرمان لیگ لهستان شوم. من 3 بار قهرمان و 2 بار نایب قهرمان لیگ ایران شده ام. به همین خاطر صد در صد خودم را آماده نموده ام تا به بازیکنان تیم جدیدم یاری کنم و آنها هم به من یاری نمایند تا قهرمان شویم. این هدف اولیه من است. ما یک تیم هستیم.

فصل سنگین و خسته نماینده ای را پشت سر گذاشتی. چه حسی داری؟

من پس از انتها رقابت های جام بزرگ قهرمانان از ژاپن به صورت مستقیم به لهستان آمدم. ما مقابل تیم های بزرگی مثل ایتالیا و برزیل بازی کردیم، بنابراین کمی خسته هستم ولی حس خوبی دارم. می توان بگویم حالم از قبل خیلی بهتر است.

در چند ماه گذشته در رقابت های زیادی شرکت کردی. عملکرد تیم ملی ایران را در این مسابقات چظور ارزیابی می کنی؟

لیگ دنیای برای ما اصلاً خوب نبود. ما مصدومان زیادی داشتیم. سپس در مسابقات انتخابی قهرمانی دنیا در اردبیل شرکت کردیم و با عملکردی بهتر، سهمیه مسابقات دنیای 2018 را کسب کردیم. در مسابقات جام قهرمانان بزرگ، خیلی بهتر بازی کردیم و برای نخستین بار به یک مدال دنیا یدر سطح بزرگسالان رسیدیم.

در نخستین روز حضورت در لهستان چه کلماتی یاد گرفتی؟

سلام، صبح بخیر و ممنونم. من سعی می کنم زبان لهستانی یاد بگیرم.

منبع: تسنیم

به "عبادی پور: اسکرا، اولین و آخرین گزینه من بود، می خواهم قهرمان لیگ لهستان شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبادی پور: اسکرا، اولین و آخرین گزینه من بود، می خواهم قهرمان لیگ لهستان شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید