دلیل ورود دود به داخل کابین پرواز تهران، تبریز چه بود؟

به گزارش وبلاگ بانیما، تهران (پانا) - مدیرعامل یک شرکت هواپیمایی اظهار کرد که علت ورود دود به داخل کابین پرواز امروز تهران - تبریز، نقص فنی نبود بلکه به علت گرد و خاک، موتورها شستشو داده شده بود که مواد شوینده وارد کابین شده بود.

دلیل ورود دود به داخل کابین پرواز تهران، تبریز چه بود؟

به گزارش مهر، پرواز ساعت 12 ظهر امروز تهران-تبریز هواپیمایی معراج به علت ورود دود به داخل کابین هواپیما، با درخواست فرود اضطراری خلبان، اندکی پس از برخاستن، بار دیگر به مهرآباد بازگشت.

کاپیتان سید محمد میرسمیعی مدیرعامل این شرکت هواپیمایی با بیان اینکه دودی که وارد کابین شده بود، به علت آتش سوزی موتور یا نقص فنی پرواز نبوده است، اظهار کرد: به علت گرد و خاک، با مواد شوینده مخصوصی اقدام به شستشوی موتورهای هواپیما نموده بودیم که این هواپیما امروز بعد از شستشوی موتور، وارد سیکل پروازی شد.

وی ادامه داد: برای نخستین بار بود که از این مواد استفاده می شد و از اینکه مواد شوینده در اثر حرارت موتور، سبب انتقال دود به داخل کابین می گردد، اطلاعی نداشتیم.

میرسمیعی گفت: برای یکی از مسافران مشکل تنفسی ضعیفی ایجاد شده بود که پس از بازگشت پرواز به فرودگاه تهران، در مهرآباد تحت رسیدگی نهاده شد و پس از برطرف مشکل ایجاد شده در موتور، بلافاصله پرواز تهران - تبریز انجام شد.

وی اضافه نمود: در مهرآباد موتور هواپیما برای دقایقی کار کرد و مواد شوینده به طور کامل از موتور خارج شدند و پس از برطرف مشکل ایجاد شده، مسافران، پرواز خود را از سر گرفتند که در حال حاضر این هواپیما به مقصد خود در تبریز رسیده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "دلیل ورود دود به داخل کابین پرواز تهران، تبریز چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل ورود دود به داخل کابین پرواز تهران، تبریز چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید