عکس، زبان درازی لوکادیا بعد از ترک ایران ، قرار نیست از کسی عذرخواهی کنم!

به گزارش وبلاگ بانیما، مهاجم هلندی پرسپولیس با انتشار پستی نسبت به جدایی ناگهانی اش از این تیم واکنش نشان داد.

عکس، زبان درازی لوکادیا بعد از ترک ایران ، قرار نیست از کسی عذرخواهی کنم!

به گزارش وبلاگ بانیما یورگن لوکادیا مهاجم هلندی و خبرساز پرسپولیس دو هفته پیش قبل از ملاقات دربی در یک اقدام غیرمنتظره از جمع سرخ پوشان جدا شد تا شوک برزگی به صدرنشین لیگ برتر وارد گردد.

لوکادیا از یحیی گل محمدی مرخصی گرفت و به مدیریت باشگاه قول بازگت داده بود اما بعد از چند روز از رفتن این بازیکن ناگهان خبر فسخ یکطرفه از سوی مهاجم هلندی در رسانه ها منتشر شد تا معین گردد که همه چیز بین برترین گلزن قرمزها و پرسپولیس به سرانجام رسیده است. لوکادیا ابتدا بیماری را همسرش را علت ترک ایران عنوان نموده بود علتی که بنظر درست نبود و این بازیکن به بعضی از هم تیمی ها اعلام نموده بود که از شرایطش در ایران راضی نیست.

اکنون بعد از دو هفته که خبری از مهاجم هلندی سرخ ها نبود یورگن لوکادیا با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام شخصی اش به جدایی از پرسپولیس و خروج از ایران واکنش نشان داده است.

لوکادیا در این پست اینستاگرامی نوشت: همانطور که با خداحافظی از سال قبل به سال تازه خوش آمد می گوییم می خواستم لحظه ای به تمام اتفاقاتی که در 12 ماه گذشته افتاده است فکر کنم. با اینکه سالی پر از چالش و عدم اطمینان بود اما سال رشد یادگیری و انعطاف پذیری نیز بوده است.

بخاطر درس های آموخته شده لحظات شادی و خنده و فرصت هایی که ارائه شد متشکرم.

من اینجا نیستم که همه را راضی کنم اگر می خواستم توجه کنم یا اعتبار خارجی داشته باشم با هر خبرگزاری در خصوص آنچه در ایران رخ داده صحبت می کردم. من انتخاب نکردم.

افراد نزدیکم می دانند چه اتفاقاتی افتاده است. من اینجا نیستم که از کسی عذرخواهی کنم.

باشد که سال 2023 سال شما باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس، زبان درازی لوکادیا بعد از ترک ایران ، قرار نیست از کسی عذرخواهی کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، زبان درازی لوکادیا بعد از ترک ایران ، قرار نیست از کسی عذرخواهی کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید