فقط 60 درصد جهت را طی نموده ایم، 500 ساعت تمرین داشتیم

به گزارش وبلاگ بانیما و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، جواد مهرگان درباره راستا آماده سازی تیم والیبال بانوان گفت: ما اردوهای منظمی داشتیم. برنامه را با هماهنگی کادرفنی تهیه کردیم و می دانستیم باید چه راستای را طی کنیم. اردوی اسلوونی و تورنمنت کرواسی خیلی مهم بود. نگران عملکرد تیم در این تورنمنت بودم، هر چند نتیجه مهم نیست اما برای من مهم بود که ببینم تمرینات ما به نتیجه رسیده است یا نه. این که توانستیم عملکرد مثبتی داشته باشیم و اتحاد تیمی را به دست بیاوریم، در کنار انجام تاکتیک های مختلف برابر حریفان، برای ما بسیار خوب بود. برابر چین و ستارگان کنفرانس شرق آمریکا شکست خوردیم و درس های مهمی از این دو بازی گرفتیم. این تورنمنت ما را امیدوار کرد و همچنین در راستا آماده سازی به ما درس های زیادی داد.

فقط 60 درصد جهت را طی نموده ایم، 500 ساعت تمرین داشتیم

وی تاکید نمود: بعد از این تورنمنت ما یک سیکل ریکاوری داشتیم زیرا بازیکنان به این موضوع احتیاج داشتند. این ریکاوری بسیار خوب انجام شد و فکر می کنم از دور بعدی تمرینات که آدینه شروع می گردد، دوباره یک هفته تمرین تا قبل از دیدار با کره خواهیم داشت تا به اوج آمادگی برسیم. اکنون در اوج آمادگی نیستیم و هفته آینده به اوج می رسیم! بعد از ریکاوری، بدن ها را تحت فشار گذاشتیم تا به اوج عملکرد برسیم. مطمئنم که بازی های درخشانی از تیم ملی بانوان خواهیم دید.

مشاور فنی تیم والیبال بانوان یادآور شد: اولین مسابقه با کره جنوبی است؛ این تیم در انتخابی المپیک درخشید و در حالی که از روسیه 2 ست جلو بود و می توانست به المپیک راه پیدا کند، اما این اتفاق رخ نداد و در رده دوم گروه خود ایستاد. مطمئناً درس های زیادی بازی با تیم کره جنوبی یاد می گیریم و چیزهای زیادی نیز به آن ها یاد خواهیم داد. در همه مسابقات به دنبال برد هستیم و برابر هنگ کنگ یک بازی مهم داریم؛ این تیم متاثر از والیبال شرق آسیا است اما کیفیت تیم های خوب آن منطقه را ندارد. ما راستا بسیار سختی را داریم تا به هدف خود برسیم ولی خوشبختانه برای این راستا سخت آماده هستیم. کارهایی که تا امروز انجام دادیم، 60 درصد راستا ما بود و 40 درصد از راستا باقی مانده است. هفته بسیار مهمی داریم و با توجه تمرینات خوب، اردوهای منظم، انگیزه و آمادگی بازیکنان، حمایت های خوب فدراسیون و آقای داوری و همچنین شایستگی مجموعه خیلی امیدوار هستیم تا نتایج خوبی را کسب کنیم. هدف ما این است که بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم و در نهایت همه به تیم افتخار نمایند.

مهرگان توضیح داد: نزدیک به 500 ساعت تمرین کردیم. 150 ساعت تمرینات ما آمادگی جسمانی بود، 200 ساعت تمرین تکنیکی داشتیم و 150 ساعت نیز آماده سازی تاکتیکی داشتیم. در روزهای آینده اگر بتوانیم یک مسابقه محبت آمیز در کره جنوبی داشته باشیم، دوره آماده سازی ما بسیار خوب خواهد بود و می توانیم به سطح اول والیبال آسیا برسیم. هدف ما این است که بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم و تیمی را بسازیم که همه به آن افتخار نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فقط 60 درصد جهت را طی نموده ایم، 500 ساعت تمرین داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط 60 درصد جهت را طی نموده ایم، 500 ساعت تمرین داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید