قیمت نان سفارشی چند است؟

به گزارش وبلاگ بانیما، خبرنگاران؛ رئیس اتاق اصناف تهران از مشخص قیمت حداکثری برای نان های سفارشی سنگک و بربری خبر داد و گفت: بر این اساس نان بربری سفارشی با آرد آزاد دو هزار تومان و نان سنگک با آرد آزاد و دو رو کنجد سه هزار تومان است.

قیمت نان سفارشی چند است؟

به گزارش وبلاگ بانیما به نقل از اتاق اصناف تهران، قاسم نوده فراهانی در رابطه با قیمت گذاری نان سفارشی گفت: با توجه به افزایش قیمت نان به صورت مصوب که با هدف ارائه نان با کیفیت به مردم صورت گرفت، برای نان های سفارشی که در پخت آن از کنجد استفاده می شود ،حداکثر قیمت معین شده است.

رئیس اتاق اصناف تهران ضمن انتقاد نسبت به عرضه نان سفارشی به صورت اجبار به مشتریان اظهار کرد: نانوایان اجازه فروش اجباری نان به مصرف کنندگان را ندارند و نان سفارشی تنها به خواست مشتری پخت خواهد شد.

وی قیمت نان بربری سفارشی با آرد یارانه ای را یک هزار و 500 تومان و نان با آرد آزاد را دو هزار تومان بیان نمود و گفت: نان سنگک با آرد یارانه ای به صورت یک رو کنجد یک هزار و 700 تومان و دورو کنجد دو هزار تومان معین شده و این در حالی است که همین نان با آرد آزاد به ترتیب حداکثر دو هزار و 500 تا سه هزار تومان قیمت دارد.

نوده فراهانی در واکنش به این گفته که در گذشته نیز همین مبالغ برای نان سفارشی دریافت می شد، خاطرنشان کرد: در گذشته برخی نانوایی ها، نان سنگک را تا پنج هزار تومان نیز عرضه می کردند اما در حال حاضر نان سفارشی با وزن مورد تائید اتحادیه و اتاق اصناف نباید بیشتر از رقم اعلامی عرضه شود.

منبع: اقتصادنیوز

به "قیمت نان سفارشی چند است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت نان سفارشی چند است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید