لسترسیتی 0-2 یونایتدیونایتد؛ بازگشت شیاطین به چمپیونزلیگ

به گزارش وبلاگ بانیما، منچستریونایتد با پیروزی 2-0 مقابل لسترسیتی، در رقابت های این فصل لیگ برتر در رتبه سوم نهاده شد و به لیگ قهرمانان صعود کرد.

لسترسیتی 0-2 یونایتدیونایتد؛ بازگشت شیاطین به چمپیونزلیگ

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ بانیما، شاگردان اوله گنار سولسشر که با یک تساوی هم می توانستند در بین چهار تیم اول لیگ برتر قرار بگیرند، در نیمه دوم ملاقات امشب مقابل لسترسیتی توسط بروتو فرناندز (پنالتی) و جسی لینگارد به گل رسیدند و رتبه سوم شان در رقابت های این فصل را قطعی کردند.

منچستریونایتد بازی را بهتر شروع کرد و در دقایق ابتدایی، توپ و میدان را در اختیار داشت اما بازیکنان این تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد نمایند. در ادامه بازی متعادل شد و در دقیقه 16، چیزی نمانده بود که تیم میزبان به گل برسد ولی اندیدی که روی پاس تی یلمانس صاحب موقعیت شده بود، توپ را از بالای دروازه به بیرون زد.

بازی با همین روال ادامه داشت و در دقیقه 26، روی اشتباه بازیکنان یونایتد، لستر صاحب یک ضدحمله خطرناک شد اما جاستین که با پاس ایهیناچو صاحب موقعیت شده بود، ضربه اش را دقیقا به جایی زد که دخیا حضور داشت.

در دقیقه 32، روی پاس پل پوگبا، این برونو فرناندز بود که صاحب موقعیت شد و با یک ضربه چیپ دقیق، توپ را از اشمایکل عبور داد اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.

در دقایق پایانی نیمه اول کوشش دو تیم برای رسیدن به گل ادامه داشت اما فرصت های چندانی روی دروازه ها ایجاد نمی شد. تا اینکه در دقیقه 45، روی یک ضربه کرنر، ضربه والی راشفورد می توانست قفل دروازه لسترسیتی را باز کند اما باز هم اشمایکل با یک واکنش خوب، دروازه تیمش را نجات داد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را منچستریونایتد بهتر شروع کرد و در دقیقه 48، روی پاس عمقی عالی از ماتیچ، این مارسیال بود که می توانست دروازه لستر را باز کند اما حضور به موقع جاستین، دروازه میزبان را نجات داد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و بازی محتاطانه دو تیم باعث شد تا موقعیت های چندانی روی دروازه ها ایجاد نشود. تا اینکه در دقیقه 61، روی ضربه آزاد تی یلمانس، جیمی واردی می توانست لستر را پیش بندازد اما ضربه سر او به تیر دروازه برخورد کرد.

برتر لستر ادامه داشت اما این منچستریونایتد بود که در دقیقه 69، صاحب یک ضربه پنالتی شد. روی اشتباه حمزه چودوری بود بود که راشفورد صاحب توپ شد و با یک پاس در عمق، مارسیال را در موقعیت گلزنی قرار داد اما تکل جانی اونز باعث سرنگون شدن مهاجم فرانسوی در محوطه جریمه شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. برونو فرناندز پشت ضربه نهاده شد و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

لستر که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و چیزی نمانده بود که در دقیقه 76 به گل تساوی برسد اما بارنز که با پاس گِرِی صاحب موقعیت شده بود، ضربه اش را به بیرون زد.

حملات لستر برای جبران نتیجه ادامه داشت اما اینن حملات ثمری نداشت. در وقت های تلف شده بازی، جانی اونز شب بدش را کامل کرد و با یک تکل خشن روی مک تامینای، با کازت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد.

در نهایت در ثانیه های پایانی، کاسپر اشمایکل که از عقب زمین قصد بازی سازی داشت، توپ را لو داد و لینگارد به راحتی دروازه را باز کرد تا منچستریونایتد با برتری 2-0، آخرین ملاقات فصل لیگ برتر را به پایان برساند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "لسترسیتی 0-2 یونایتدیونایتد؛ بازگشت شیاطین به چمپیونزلیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لسترسیتی 0-2 یونایتدیونایتد؛ بازگشت شیاطین به چمپیونزلیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید