لیورپول فیرمینو را بدهد امباپه را بگیرد

به گزارش وبلاگ بانیما، هافبک سابق لیورپول معتقد است که قرمزها با کیلیان امباپه ترسناک از تیم فعلی خواهند شد.

لیورپول فیرمینو را بدهد امباپه را بگیرد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ بانیما، دنی مورفی هافبک سابق لیورپول، معتقد است که این تیم باید تمام کوشش خود را برای حفظ روبرتو فیرمینو انجام دهد اما اگر کیلیان امباپه جانشین این بازیکن گردد، تیم کلوپ ترسناک تر از قبل خواهد شد.

لیورپول در یک سال اخیر روزهای درخشانی را پشت سر گذاشته است. آنها قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا شدند و پس از آن نیز جام قهرمانی سوپرکاپ اروپا و جام جهانی باشگاه ها را بالای سر بردند. اختلاف 22 امتیازی در صدر جدول لیگ برتر نیز پایانی بر انتظار طولانی مدت این تیم برای قهرمانی خواهد بود.

فیرمینو نقش مهمی در این موفقیت داشته است. مورفی از نقش مهم این بازیکن در تیم باخبر است اما باور دارد که در صورت پیوستن او به بایرن مونیخ، ستاره پاری سن ژرمن می تواند جانشین شایسته ای برای او باشد.

او در مصاحبه با تاک اسپرت در این باره گفت: آیا می توان مهاجم دیگری را به تیم افزود که به اندازه فیرمینو گلزنی کند؟ بله. آیا آنها به اندازه فیرمینو پاس گل می دهند و به موقعیت تیم یاری می نمایند؟ شاید نه. اما بازیکنان خوبی وجود دارند.

فیرمینو گزینه بسیار مناسبی برای سیستم لیورپول و حضور دو وینگر در تیم است. هر سه تای آنها بی نظیر هستند. فیرمینو واقعا استثنایی است و بازیکن بی نظیری است. وقتی سوارز رفت همه نگران جانشین او بودند اما حالا مانه و صلاح و فیرمینو را داریم. اگر لیورپول فیرمینو را از دست بدهد و امباپه را به خدمت بگیرد، آیا مثلث هجومی ترسناک تر نخواهد بود؟ هیچکس نمی تواند جواب این سوال را به قطعیت بدهد. فکر می کنم حضور امباپه کنار صلاح و مانه ترسناک تر از حضور فیرمینو باشد. این نظر من است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "لیورپول فیرمینو را بدهد امباپه را بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیورپول فیرمینو را بدهد امباپه را بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید