خط و نشان یوفا؛ هر سه تیم اخراج می شوند!

به گزارش وبلاگ بانیما، به نظر می رسد یوفا میخواهد جرایم سنگینی برای تیم های عظیم اروپایی در نظر بگیرد.

خط و نشان یوفا؛ هر سه تیم اخراج می شوند!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ بانیما، جنجال در خصوص سوپرلیگ اروپا و ایده خروج تیم های عظیم از یگ قهرمانان به اوج رسیده و به نظر می رسد یوفا نیز به هیچ وجه قصد مماشات با قدرت های متمول فوتبال اروپا را ندارد. الکساندر سفرین، رئیس این نهاد امروز مصاحبه ای طوفانی علیه چند مدیر رده بالای اروپایی داشته و حالا به نظر می رسد تصمیمات عظیمی نیز در راه است.

نشریه آ.اس به نقل از یکی از مدیران اجرایی یوفا مدعی شد در صورت عدم توافق، سه باشگاه رئال مادرید، چلسی و منچسترسیتی از لیگ قهرمانان حذف شده و در ادامه در خصوص باقی مسابقات تصمیم گیری خواهد شد. این نشریه در ادامه مدعی شد باشگاه پاری سن ژرمن 14 روز وقت دارد تا موافقت خود را برای پیوستن به سوپرلیگ اروپا اعلام کند و در واقع امکان تغییر تصمیم وجود دارد. این فرصت برای بایرن مونیخ و دورتموند، دو قدرت عظیم فوتبال آلمان 30 روز اعلام شده است.

یسپر مولر در این رابطه گفت: رئال مادرید ، منچسترسیتی و چلسی حذف می شوند و من انتظار دارم که این اتفاق روز آدینه رخ دهد. روزز آدینه باید یک جلسه کمیته اجرایی فوق العاده برگزار گردد. من انتظار دارم هر 12 باشگاه بیرون رانده شوند.

بدین ترتیب انتظار طرفداران فوتبال برای تماشایی نیمه نهایی مهیج لیگ قهرمانان بی فایده خواهد بود. قرار بود هفته آینده رئال مادرید مقابل چلسی و پاری سن ژرمن برابر منچسترسیتی صف ارایی نمایند، اما حالا که همه چیز روی هوا رفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خط و نشان یوفا؛ هر سه تیم اخراج می شوند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان یوفا؛ هر سه تیم اخراج می شوند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید