لیگ جهانی کاراته وان برلین، گنج زاده فینالیست شد، حیدری حذف شد

به گزارش وبلاگ بانیما، کاراته سنگین وزن تیم ملی ایران با شکست همه رقیبان خود به دیدار فینال لیگ جهانی راه پیدا کرد.

لیگ جهانی کاراته وان برلین، گنج زاده فینالیست شد، حیدری حذف شد

به گزارش وبلاگ بانیما، ششمین مرحله از رقابتهای لیگ دنیای کاراته امروز (شنبه) در برلین پیگیری شد و سجاد گنج زاده به دیدار نهایی رقابتهای وزن 84+ کیلوگرم راه پیدا کرد. وی در دور نخست استراحت داشت و سپس برایان ارر از آمریکا را 2 بر صفر شکست داد و در ادامه برابر آلپ ارسلان یامان اوغلو از ترکیه با نتیجه 6 بر 4 به پیروزی رسید.

وی در ادامه هریلند نیشوچی از کوزوو را 4 بر 3 شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله برابر آنجلو وسیچ از کرواسی 4 بر3 پیروز شد و به دیدار پایانی راه یافت. گوگیتای گرجستانی با طلای 2014 دنیا در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی جاناتان هورنه از آلمان را شکست داد و رقیب گنج زاده در مبارزه پایانی شد. این دیدار فردا یکشنبه برگزار خواهد شد.

سامان حیدری دیگر نماینده ایران در این وزن ابتدا 3 بر 2 ادین ساریچ از بوسنی و هرزگوین را از پیش رو برداشت و در ادامه فرناندز ویزوته از اسپانیا را 5 بر صفر وسلیم بندیاب از فرانسه را یک بر صفر شکست داد و در مرحله یک چهارم نهایی 6 بر یک مغلوب آنجلو وسیچ از کرواسی شد.

در میان کاراته کاهای ایرانی حاضر در این مسابقات امیرمهدی زاده در وزن 60- کیلوگرم و ذبیح الله پورشیب در وزن 84- کیلوگرم برای کسب مدال برنز کوشش خواهند کرد. نگین باقری، مجید حسن نیا، هامون درفشی پور، سعید احمدی، بهمن عسگری، طراوت خاکسار و مهدی خدابخش هم با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف گردیده بدند.

این دوره از مسابقات تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ جهانی کاراته وان برلین، گنج زاده فینالیست شد، حیدری حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ جهانی کاراته وان برلین، گنج زاده فینالیست شد، حیدری حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید