مدل های خلاقانه چراغ تزیینی و دکوری موسوم به لامپ های پاکتی

به گزارش وبلاگ بانیما، در مطالب پیشین درباره هنر ساختن دکوری و وسایل قابل استفاده و حتی لوکس از کالاهای دور ریختنی و بازیافتی صحبت کردیم و هنرمندان متعددی را معرفی کردیم؛ در این قسمت هم سعی داریم با طراح خوش سلیقه و خلاق این مدل های چراغ تزیینی و دکوری زیبا آشنا شویم. هانکه وایز ( Anke Weiss ) ، طراح هلندی با استفاده از از بسته های پودر ماشین لباس شویی ، آب میوه، جعبه های بیسکویت و سال جاری آنها این مجموعه از لامپ ها را طراحی نموده و ساخته است؛ مجموع هایی از ترسیم تصاویر و نوشته ها با سوزن روی سطوح و ایجاد شبکه ایی از سوراخ های ریز شکل گرفته است. پرتوهای نور منبع روشنایی تعبیه شده در داخل بسته با عبور از سوراخ ها، الگوی تصویری آنها را نشان می دهد.

مدل های خلاقانه چراغ تزیینی و دکوری موسوم به لامپ های پاکتی

این ایده ساده یادآوری می نماید که چطور می توان کالاهای زاید و بی مصرف را، به جای دور انداختن، به محصولی زیبا و جدید تبدیل کرد و در عین حال، نمایشی زیبا و هنرمندانه از الگو و برند چایی ظروف پلاستیکی و کارتنی را خلق کرد؛ همانطور که وایز با نورپردازی برخی المان های طراحی بسته، ترکیبی متفاوت از محصول اولیه خلق کرده است. روشن یا خاموش بودن منبع روشنایی، دو تصویر متفاوت از یک کالا را برای بیننده به نمایش می گذارد.

نقطه اشتراک این پروژه با پروژه طراحان جوان دیگر، مانند هری ریچاردسون (Harry Richardson) و استوارت هیگات (Stuart Haygarth) استفاده از کالاهای دورانداختنی در خلق محصولات جدید است، اما تفاوت آن در این است که محصول بازیابی شده او تقریبا دست نخورده باقی مانده و فقط سوراخ شده است و بر خلاف پروژه های دیگر، محصول برش و ترکیب با دیگر کالاها نیست.

چراغ تزیینی و دکوری

منبع: اتاق

به "مدل های خلاقانه چراغ تزیینی و دکوری موسوم به لامپ های پاکتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های خلاقانه چراغ تزیینی و دکوری موسوم به لامپ های پاکتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید