بالاخره پشتیبانی از موس و صفحه کلید در Xbox One امسال از راه میرسد

به گزارش وبلاگ بانیما، پس از سال ها وعده ها، گزارش های متعدد ادعا می کنند که پشتیبانی از صفحه کلید و موش به طور رسمی به ایکس باکس یکی می آید و می تواند به محض این سقوط، واقعیت باشد. در نهایت، رویاهای شما در مورد اینکه 14 ساله با رفلکسهای خدادادی بی انتها می شود، به حقیقت می پیوندد.

بالاخره پشتیبانی از موس و صفحه کلید در Xbox One امسال از راه میرسد

در حال حاضر، پشتیبانی از صفحه کلید و ماوس از لحاظ نظری در ایکس باکس موجود است، اما به جز Minecraft، توسعه دهندگان تقریبا به طور رسمی از آن اجتناب کرده اند. شما همچنین می توانید سخت افزار خاصی مانند هاب USB Xim را برای محدود کردن محدودیت های توسعه دهنده استفاده کنید. به ویژه در بازی های سریع تیرانداز اول شخص تیرانداز، کنترل کننده ها در مقایسه با سرعت شلاق زدن یک ماوس جامد و دسته کوچک موسیقی کلاسیک، دارای نقص می باشند. اما مایکروسافت گزارش داده است که ابزارهای شناسایی ورودی را برای توسعه دهندگان فراهم می کند تا بتوانند بر اساس نوع کنترل آنها بازیکنان را مطابقت دهند.

ویندوز مرکزی اولین کسی بود که گزارش می داد مایکروسافت در اوائل سال جاری با توسعه دهندگان در رابطه با یک همکاری آینده با Razer تولید کننده لوازم جانبی PC دیدار کرد. مایکروسافت گزارش داد که در آن محصولات جدید Razer مورد پیش نمایش قرار گرفت و (به این دلیل که Razer است) روشنایی کیبورد Chroma کلاسیک این شرکت یکپارچه شده است. ویندوز مرکزی چند اسلاید منتشر شده از ارائه.

در روز دوشنبه، The Verge این گزارش را از طریق منابع خود که با برنامه های مایکروسافت آشنا هستند، تایید کرد. Verge گزارش می دهد که بلوتوث و درایور های سفارشی ما هنوز پشتیبانی نمی شوند، اما هر صفحه کلید و ماوس که از یک دونگی بی سیم استفاده می کند، باید کار خوبی داشته باشد. پشتیبانی جدید با برنامه به روز رسانی سقوط در Xbox One همراه است.

مایکروسافت به تدریج خطوط بین ایکس باکس و رایانه را تضعیف می کند، در حالی که از چندین بازی متقابل بین سیستم عامل های بازی حمایت می کند. این شرکت "بازی در هر کجا" و برنامه ویندوز 10 Xbox را به عنوان بخشی از این ابتکار اجرا کرده است و "انحصاری" کنسول آن اغلب در رایانه موجود است. کنسول قدرتمند Xbox One S حتی شایعه کرد که جهش بزرگ مایکروسافت به انتشار یک دستگاه ارزان قیمت ویندوز برای بازی، اما تبدیل به تنها به روز رسانی سخت افزاری بود. در حالی که سونی همچنان توانایی چند نفره Cross-Console را رد می کند، مایکروسافت یک فرصت را می بیند. این هفته حتی برای نینتندو یک کمپین تبلیغاتی که توانایی Minecraft را برای پشتیبانی از بازی Cross-Switch بین سوئیچ و Xbox One ارتقا داد، حتی با Nintendo همکاری کرد.

بزرگترین مشکل این مزیت اشاره شده است که بازیکنان PC در بعضی از بازی ها هنگام استفاده از یک ماوس و صفحه کلید داشته اند. هر کسی که سعی در پخش PUBG mobile داشته باشد و با یکی از متقلبان مواجه شده است که چگونگی استفاده از یک ماوس و صفحه کلید را می داند، می داند که چقدر شدید عیب آن می تواند احساس کند. اما مایکروسافت قصد دارد سطح بازی را از قبل افزایش دهد.

براساس ارائه ارائه شده توسط ویندوز مرکزی، این شرکت به توسعه دهندگان یک API جدید برای تشخیص لوازم جانبی غیر مجاز ارائه می دهد که رفتار کنترل کننده را تقلید می کند. توسعه دهندگان نه تنها تشویق می کنند که نوع دستگاه ورودی را نظارت کنند و براساس آن سازگاری چند نفره را تنظیم کنند، بلکه امیدوارند بتوانند از متقلبانانی که از دستگاه هایی مانند XIM استفاده می کنند تا از بازیکنان کنترل کننده کنترل استفاده کنند. ما از مایکروسافت برای تایید این جزئیات و تاریخ انتشار سقوط انتظار می رود، اما پاسخ فوری دریافت نکرده ایم. در عین حال، سوئیچ نینتندو بر روی بودن به عنوان un-PC به عنوان امکان پذیر است با بازده عمده متمرکز شده است. بدون حتی داشتن یک سرویس واقعی آنلاین، Switch بهترین فروش سالیانه هر کنسول را داشت.

منبع: gizmodo.com

به "بالاخره پشتیبانی از موس و صفحه کلید در Xbox One امسال از راه میرسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالاخره پشتیبانی از موس و صفحه کلید در Xbox One امسال از راه میرسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید