فعالیت های خیریه با نیت روابط نامشروع در سایت دیوار

به گزارش وبلاگ بانیما، مدتی است آگهی هایی با عنوان فعالیت های خیرخواهانه در سایت دیوار منتشر می گردد که بستری برای فعالیت های خلاف عفت عمومی شده است.

فعالیت های خیریه با نیت روابط نامشروع در سایت دیوار

به گزارش خبرنگار از ،حتما شما هم با آگهی های عجیب و غریب خیریه و یاری رسانی که مدتی است در دیوار به وفور ثبت و منتشر می گردد، روبرو شده اید، آگهی هایی با عناوین خیرخواهانه که در پس این چهره، باطنی پلید و سیاه دارد و مروج فحشا و اعمال خلاف عفت و عرف در فضای مجازی شده است؛ به یک نفر خانم مجرد بی حاشیه یاری می کنم، یاری اقتصادی می کنم، اسکان با خود فرد، یاری نقدی به یک خانم مجرد، شرایط در چت دیوار، به یک نفر یاری اقتصادی می کنم، نقدی و غیر نقدی، موقت یا دایم و... بخشی از آگهی هایی است که با نیت خلاف عفت، روزانه در دیوار منتشر و بدون هیچ مسئله ای، ابزاری برای هنجار شکنی و رسیدن افراد به نیات بی شرمانه خود می گردد.

سرهنگ جواد جهانشیری می گوید: هر فعالیتی که بر خلاف موازین شرع و قانون باشد، غیرمجاز است و پلیس فتا، مقتدرانه، علاوه بر شناسایی و کشف جرایم سایبری، به صورت پیش دستانه در برابر گزارش های مبنی بر معرفی فعالیت های غیر مجاز به پلیس، برخورد قانونی خواهد داشت.

او در پاسخ به این که آیا به طور کلی، انجام فعالیت های خیریه و یاری رسانی در سایت های واسطه گر معاملات مانند دیوار، قانونی است و چرا با وجود ایجاد فحشا تا به حال بسته نشده است؟ می گوید: سایت دیوار، یک سایت واسطه گر و تبلیغی برای معاملات بوده و پرواضح است که فعالیت های خیریه در این سایت، وجاهت منطقی و قانونی ندارد. همچنین در تمام سایت های واسطه گر، هر گونه فعالیتی که برخلاف ماهیت تجاری این سایت ها و مغایر با شرع و قانون باشد، خلاف است.

منبع: خراسان

/م. م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فعالیت های خیریه با نیت روابط نامشروع در سایت دیوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت های خیریه با نیت روابط نامشروع در سایت دیوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید