نکونام یک قدم به نیمکت استقلال نزدیکتر شد

به گزارش وبلاگ بانیما، اولین جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال بدون انتخاب گزینه نهایی راهنمایی آبی ها برای فصل تازه به خاتمه رسید.

نکونام یک قدم به نیمکت استقلال نزدیکتر شد

به گزارش فوتبال 360، استقلالی ها روز گذشته در حوزه مدیریتی به سامان نصفه ونیمه رسیدند؛ به طوری که محمد مومنی در کنار پرویز مظلومی از ساختار مدیریتی آبی ها خارج شدند و به جای آن ها، مهدی حیدرزاده در کنار علیرضا خانی به جمع اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پیوستند تا با حضور این دو عضو نو و حجت کریمی و مهدی افضلی ترکیب هیات مدیره نو آبی ها چینش گردد. البته که گفته می گردد طی روزهای آینده قرار است دو عضو نو از سوی وزارت ورزش وجوانان هم معرفی شوند تا ترکیب مدیریتی استقلال تکمیل گردد.

کریمی با توجه به تغییرات اجرا شده در هیات مدیره همچنان در کسوت سرپرست مدیرعاملی باقی ماند تا امورات مرتبط با انتخاب سرمربی زیرنظر او دنبال گردد. حجت کریمی در روزهای گذشته مدعی شده که استقلالی ها چندین گزینه برای انتخاب جانشین ریکاردو سا پینتو را مدنظر دارند و در شرایطی که گفته می گردد 4 سرمربی داخلی در کنار سرمربیانی با ملیت های اسپانیایی و ایتالیایی مدنظر مدیریت باشگاه استقلال هستند، امروز اولین جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال تشکیل شد.

جلسه کمیته فنی خروجی مهمی نداشت!

حجت کریمی پیش از آنکه مجمع عادی باشگاه استقلال برای تغییر اعضای هیات مدیره برگزار گردد، در حکمی به سراغ انتصاب پرویز مظلومی، بهتاش فریبا، محمد مومنی، رضا حسن زاده، مهدی پاشازاده، سهراب بختیاری زاده و مجید نامجومطلق به عنوان اعضای کمیته فنی رفت. این اعضا امروز خود را به ساختمان باشگاه استقلال رساندند تا در اولین جلسه کمیته فنی با موضوع آنالیز گزینه های راهنمایی استقلال شرکت نمایند؛ البته که خبری از حضور فریبا و بختیاری زاده نبود و جلسه کمیته فنی با حضور 6 عضو برگزار گردید.

پرویز مظلومی که در نقش سخنگوی کمیته فنی فعالیت می نماید، بعد از اتمام جلسه در جمع وبلاگ بانیما مدعی شد که تصمیم گیری نهایی درباره انتخاب سرمربی نو استقلال انجام نشده است. مظلومی بعلاوه شرح داد که هم گزینه های داخلی و هم خارجی کارنامه شان در حال آنالیز است و او از مدیریت باشگاه خواست تا طی 24 ساعت آینده تکلیف جانشین ریکاردو سا پینتو را تعیین کند.

مظلومی در جریان صحبت های خود با وبلاگ بانیما کدهایی را درباره ورود یک سرمربی اسپانیایی در بامداد روز سه شنبه داد که از کدهای سخنگوی کمیته فنی استقلال برداشت می گردد که مخاطب او، خوان رامون لوپز کارو بود؛ سرمربی اسپانیایی که روز گذشته هم باشگاه استقلال خبر مذاکره با او را رسماً اعلام نموده بود و حالا قرار است برای بازدید از امکانات باشگاه به تهران سفر کند.

نکونام ماند، سایر گزینه های داخلی کنار رفتند

خوان رامون لوپز کارو که سابقه راهنمایی تیم رئال مادرید را در کارنامه خود دارد و بعلاوه در تیم ملی اسپانیا هم سابقه فعالیت دارد، در حالی قرار است که بامداد فردا (سه شنبه) وارد تهران گردد که همزمان با رایزنی با سرمربیان خارجی، مدیران باشگاه استقلال از 4 سرمربی داخلی هم برنامه گرفته اند. جواد نکونام در کنار علیرضا منصوریان، ساکت الهامی و محمد ربیعی گزینه های موردنظر مدیریت باشگاه استقلال بودند که از هر 4 سرمربی برنامه خواسته شد.

استقلالی ها در زمینه آنالیز شرایط گزینه های داخلی، مذاکرات با جواد نکونام را به عنوان اصلی ترین گزینه داخلی راهنمایی استقلال در فصل آینده شروع نموده اند. در این میان گفته می گردد که با توجه به برنامه های ارائه شده از سوی منصوریان، الهامی و ربیعی و نظر کمیته فنی، این 3 سرمربی شانسی برای راهنمایی استقلال در فصل آینده ندارند و اگر گزینه داخلی بخواهد انتخاب گردد، گزینه موردنظر مدیریت باشگاه استقلال جواد نکونام است.

پای مدافع سابق میلان و رئال مادرید هم در میان است!

مدیران باشگاه استقلال در کنار مذاکره با گزینه اسپانیایی و البته جواد نکونام، شرایط چند سرمربی خارجی دیگر را هم مورد آنالیز قرار داده اند. در شرایطی که گفته می گردد دور اول مذاکرات با کریستین پانوچی به نتیجه نرسیده و این سرمربی ایتالیایی دیگر مدنظر آبی ها نیست، اما مدیران باشگاه استقلال همچنان در حال رایزنی هستند تا مدافع سابق میلان و رئال مادرید را که سابقه سرمربیگری در سری بی ایتالیا را دارد و در عرصه ملی هم راهنمایی تیم ملی آلبانی را برعهده داشته، را برای حضور روی نیمکت استقلال متقاعد نمایند.

کریمی و همکارانش در کادر مدیریتی باشگاه استقلال از پانوچی هم خواسته اند تا در شرایطی مشابه رامون لوپز خود را به تهران برساند و بعد از بازدید از امکانات باشگاه استقلال پای میز مذاکره بنشیند که هنوز سرمربی ایتالیایی پاسخ نداده است. به نظر می رسد که در 24 ساعت آینده و بعد از سفر سرمربی اسپانیایی به تهران، رفته رفته از ابهامات مرتبط با آینده نیمکت استقلال کاسته خواهد شد و احتمالاً تا انتها هفته جانشین ریکاردو سا پینتو به صورت رسمی معرفی خواهد شد؛ جانشینی که احتمالاً از میان خوان رامون لوپز کارو، کریستین پانوچی و جواد نکونام خواهد بود، هر چند که گفته می گردد احتمال افزوده شدن گزینه خارجی دیگر به جمع کاندیداهای نیمکت استقلال وجود دارد.

منبع: فرارو

به "نکونام یک قدم به نیمکت استقلال نزدیکتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام یک قدم به نیمکت استقلال نزدیکتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید