احتیاج به اسکان اضطراری زلزله زدگان وجود ندارد، بیش ترین خسارت به محل نگهداری احشام وارد شده است

به گزارش وبلاگ بانیما، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: در زلزله کوهرنگ بیش ترین خسارت ها که حدود 80 درصد است به محل نگهداری احشام وارد شده است، بعلاوه منازل مسکونی بین 30 تا 70 درصد خسارت دیده اند اما آوار نشده و به دلیل عشایری بودن منطقه و نزدیک بودن فصل کوچ احتیاج به اسکان اضطراری وجود ندارد، بعضی از این خانوارها در چادرهای عشایری سکونت دارند.

احتیاج به اسکان اضطراری زلزله زدگان وجود ندارد، بیش ترین خسارت به محل نگهداری احشام وارد شده است

خسرو کیانی در گفت وگو با وبلاگ بانیما در مورد شرایط منطقه ها زلزله زده در شهرستان کوهرنگ، اظهار کرد: خوشبختانه عملیات امداد و نجات در منطقه به اتمام رسیده و ارزیابی خسارات وارده به منازل مسکونی، تاسیسات و ... از صبح امروز در حال اجرا است.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری در مورد خسارت وارده به منازل مسکونی و محل نگهداری احشام، گفت: بیش ترین خسارت به محل نگهداری احشام وارد شده است، بعلاوه منازل مسکونی بین 30 تا 70 درصد خسارت دیده اند، اما منازل آوار نشده و به دلیل عشایری بودن منطقه و نزدیک بودن فصل کوچ احتیاج به اسکان اضطراری وجود نداشته است و بعضی از این خانوارها در چادرهای عشایری سکونت دارند.

وی تاکید نمود: جمعیت هلال احمر در منطقه زلزله زده حضور دارد و اگر احتیاج به اسکان اضطراری در روزهای آینده وجود داشته باشد، قطعا اقدامات لازم انجام می گردد، بازسازی منازل آسیب دیده قبل از فصل سرما باید شروع گردد، زیرا امکان تخریب این منازل در پس لرزه های احتمالی وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "احتیاج به اسکان اضطراری زلزله زدگان وجود ندارد، بیش ترین خسارت به محل نگهداری احشام وارد شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتیاج به اسکان اضطراری زلزله زدگان وجود ندارد، بیش ترین خسارت به محل نگهداری احشام وارد شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید