پلمب 40 فروشگاه عرضه کننده لباس نامتعارف در تهران

به گزارش وبلاگ بانیما، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران عظیم از پلمب بیش از 40 واحد صنفی متخلف به دلیل فروش لباس های نامتعارف خبرداد.

پلمب 40 فروشگاه عرضه کننده لباس نامتعارف در تهران

به گزارش ایسنا، سرهنگ نادر مرادی با اشاره به اجرای طرح نظارت بر واحد های صنفی فراوری و عرضه نماینده پوشاک اظهارکرد: پوشش تجلی و نماد هویت بومی و ملی جامعه است و بر همین اساس پوشاک و لباس نامناسب تاثیر بسزایی در فرهنگ و ملیت یک جامعه دارد، به همین دلیل نیز معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران عظیم طرخ نظارت بر واحد های صنفی مربوط را در دستور کار قرار داد.

وی اضافه نمود: در جریان اجرای این طرح از بیش از 250 واحد صنفی بازدید شد که به بیش از 100 مورد اخطار داده شد و بیش از 40 واحد نیز پلمب شدند. همچنین به حدود 200 واحد تذکر داده شد.

به گفته مرادی این واحد های صنفی اقدام به عرضه و فروش لباس های نامتعارف نظیر مانتو های نامناسب و ... نموده بودند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران عظیم با قدردانی از همراهی خوب صنوف در اجرای این طرح گفت: خوشبختانه اکثریت صنوف همراهی خوبی با پلیس داشته و دستورالمعل ها و تاکیدات صنف خود را به درستی رعایت می نمایند در موارد معدودی هم که تخلفی مشاهده گردد، پلیس ابتدا تذکر داده و سپس در صورت بی توجهی به تذکر اقدام به برخورد با آن خواهد نمود.

وی افزود: اجرای این طرح در پایتخت ادامه خواهد داشت و ماموران از واحد های مختلف صنفی بازدید خواهند کرد.

منبع: فرارو

به "پلمب 40 فروشگاه عرضه کننده لباس نامتعارف در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب 40 فروشگاه عرضه کننده لباس نامتعارف در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید