پپ گواردیولا: منچسترسیتی را با بارسلونا مقایسه نمی کنم، مهمترین فاکتور در ضربات پنالتی حفظ شخصیت تیمی است

به گزارش وبلاگ بانیما، پپ گواردیولا شادی ناشی از قهرمانی در رقابت های جام اتحادیه انگلیس را پنهان نکرد.

پپ گواردیولا: منچسترسیتی را با بارسلونا مقایسه نمی کنم، مهمترین فاکتور در ضربات پنالتی حفظ شخصیت تیمی است

به گزارش وبلاگ بانیما، پپ گواردیولا پس از قهرمانی تیمش در انتها بازی نهایی رقابت های جام اتحادیه انگلیس به تمجید از تیم خودش و رقیب پرداخت. سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در انتها دیدار با چلسی گفت: البته خشنود هستم. باید از چلسی هم تقدیر کرد چون نمایش خیلی خوبی داشت. خشنودم که 2 سال پیاپی، قهرمان این جام شدیم؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ باشگاه رخ داد. مهم ترین فاکتور در ضربات پنالتی حفظ شخصیت تیمی است. هم ما و هم چلسی این فاکتور را در تمام لحظات بازی با خودمان به همراه داشتیم.

او در ادامه اضافه نمود: حضور در جام های مختلف، انرژی زیادی از تیم می گیرد و سخت است. نباید فراموش کنید ما هم بازیکنان مصدوم داریم. قصد ندارم منچسترسیتی را بارسلونا مقایسه کنم. آنچه ما در بارسا انجام دادیم، بی نظیر بود. اینجا یک باشگاه جدید با بازیکنان جدید است و حالا باید ببینیم چقدر می توانیم پیش برویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پپ گواردیولا: منچسترسیتی را با بارسلونا مقایسه نمی کنم، مهمترین فاکتور در ضربات پنالتی حفظ شخصیت تیمی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پپ گواردیولا: منچسترسیتی را با بارسلونا مقایسه نمی کنم، مهمترین فاکتور در ضربات پنالتی حفظ شخصیت تیمی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید