پیرعباسی: برای حل مسائل خانه بسکتبال خوزستان از جیب هزینه می کنم

به گزارش وبلاگ بانیما، مجید پیرعباسی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به مسائل اخیر خانه بسکتبال خوزستان که منجر به عدم برگزاری ملاقات این تیم برابر شهرداری گرگان و متحمل شدن باخت فنی شد، گفت: تیم با یک چالش بزرگ روبرو است که البته کوشش مان برای حل کردن آن است چون می خواهیم به حضور در لیگ تا خاتمه مسابقات مان ادامه بدهیم.

پیرعباسی: برای حل مسائل خانه بسکتبال خوزستان از جیب هزینه می کنم

وی با تاکید بر مسائل اقتصادی در تیم خانه بسکتبال خوزستان گفت: باید جذب اسپانسر داشته باشیم اما تا به امروز رایزنی ها و کوشش هایی که داشته ایم به نتیحه نرسیده و هیچ اسپانسری برای تیم اعلام آمادگی نکرده است. با این حال هر طور که شده تیم را در لیگ برتر نگه می داریم تا مسابقات تمام گردد.

رئیس هیات بسکتبال خوزستان با بیان اینکه مسائلی که خانه بسکتبال خوزستان با آن روبرو است مربوط به امروز و دیروز نیست، گفت: معضلاتی که امروز با آنها روبرو هستیم مربوط به سال گذشته است، البته با وجود آنها امروز (یکشنبه) 50 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم.

پیرعباسی در واکنش به اینکه پرداخت نیمی از قرارداد بازیکنان با وجود مسائل اقتصادی که تیم با آن روبرو است اتفاق مثبت و خوبی پیرامون این تیم به شمار میرود، تاکید نمود: قرارداد بازیکنان و عمل به آن نباید به مسائل پیرامونی تیم ارتباطی داشته باشد. تعهد ما پرداخت قرارداد است که به آن عمل کردیم. تعهد دیگرمان هم حفظ تیم در لیگ برتر است که برای آن کوشش مان را ادامه می دهیم.

وی بعلاوه گفت: تخصیص نیمی از قرارداد بازیکنان بر اساس پیگیری های شخصی بوده است، در کل در رابطه با مسائل اقتصادی تیم و پیگیری های لازم برای آن نفر دومی وجود ندارد. از جیب برای تیم هزینه می کنم اما به هر حال برای این کار هم سقفی وجود دارد چون ما هم محدودیت های اقتصادی خودمان را داریم. با همه اینها تا حد امکان برای یاری به تیم و حفظ آن خواهم ایستاد.

رئیس هیات بسکتبال خوزستان بعلاوه در واکنش به اینکه ظاهرا سرمربی خانه بسکتبال خوزستان برای برگزاری ملاقات امروز کنار بازیکنان و مجموعه تیم نیست، گفت: ملاقات امروز و در کل دو ملاقات به جای مانده ای که در مرحله مقدماتی باید انجام دهیم تاثیر زیادی در سرنوشت تیم ندارد. ما به فکر مرحله بعدی و چگونگی پیگیری ملاقاتهای مان در آن مرحله هستیم. آقای حماد سامری هم تا خاتمه مسابقات کنار تیم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پیرعباسی: برای حل مسائل خانه بسکتبال خوزستان از جیب هزینه می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرعباسی: برای حل مسائل خانه بسکتبال خوزستان از جیب هزینه می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید