گردشگری وحشت: لکه های خون عجیب

به گزارش وبلاگ بانیما، پدیده تسخیر شدن اغلب با علائم و نشانه هایی همراه است که در بیشتر موارد شبیه به هم هستند. مشاهده چیزهای عجیب و غیرقابل شرح، بخشی جدانشدنی از این دست رویدادها و از سوی دیگر عامل جذب جهانگرد است. با خبرنگاران همراه باشید تا به سراغ یکی از این علائم عجیب برویم.

گردشگری وحشت: لکه های خون عجیب

به نظر شما بدترین نشانه یک خانه تسخیر شده چیست؟ نورهای لرزان؟ اشیای متحرک و یا یک روح ترسناک و سرگردان؟ نظر شما در خصوص دیوارهایی که خونریزی دارند چیست؟ دست کم به نظر عده ای این مورد ترسناک ترین علامت یک خانه تسخیر شده است.

این یک واقعیت غیرقابل انکار است که برداشت های بسیاری از افراد، نشات گرفته از اتفاقاتی است که در اغلب فیلم های ترسناک رخ می دهند. در واقع ما بخشی از ترس های خود را بر اساس آن چیزهایی که در خلال این ژانر از سینما به ما تلقین شده است، شکل داده ایم. به طوری که وقتی صحبت از دیوارهای این چنینی می گردد، بسیاری در بدو امر آن را مسئله ای تخیلی دانسته و چندان این پدیده را جدی نمی گیرند. در همین رابطه شاید بد نباشد فیلم ترسناک وحشت در امیتی ویل را در نظر بگیریم که اگرچه فیلمنامه آن براساس یک داستان واقعی تهیه و تنظیم شده بود، اما حوادث اتفاق افتاده در فیلم از واقعیت فاصله گرفته و تا حدی نمایشی تر به تصویر کشیده شده بودند.

اغلب ماجراجویی های صورت گرفته در مکان های عجیب و غیرمعمول، محققان را شگفت زده نموده اند. اگر داستان هایی که این محققان تعریف می نمایند باورپذیر باشد، شاید خونریزی از دیوار هم آن چنان عجیب و غیرقابل قبول به نظر نرسد. البته ذکر این نکته نیز لازم است که گاهی در مواردی که این مسئله به طور کامل مورد پذیرش واقع شده اند هم آن قدر که نقش طبیعت پررنگ و واضح بوده، اثری از مسائل ماورایی و غیرقابل شرح به چشم نمی خورد. یعنی در هر حال امکان اشتباه وجود دارد. اما در نهایت گردشگری وحشت در پی بهره برداری از هر فرصتی است که سر راهش قرار می گیرد.

اجازه دهید صادق باشیم، گاهی بعضی مسائل فقط چون ما باورش داریم، رخ می دهند. به عنوان مثال بد نیست مروری بر شماری از داستان های عجیب و ترسناک با موضوع چنین نشانه های عجیبی داشته باشیم تا خود شما، صحت و سقم آن ها را مورد قضاوت قرار دهید.

خانه تالمن (Tallmann House)

در خصوص خانه تسخیر شده تالمن، ساکنان یک خانه معمولی در استان ویسکانسین، ناگهان خود را روبرو با پدیده ای عجیب دیدند، یک تختخواب تسخیر شده. این خانواده در سال 1988 یک تختخواب تاشوی دست دوم خریداری کرد و در طول 9 ماه بعد درگیر مسائلی ماورایی شد، از جمله مشاهده اشباح و ارواح. آنها در نهایت ناگزیر از ترک خانه خود شدند، اما در آن دوران حوادث عجیب یکی بعد از دیگری بر سرشان آوار می شد که از قضا یکی از آنها خونریزی از دیوار بود، خبری که به سرعت در میان همسایگان آنها پیچید.

مدرسه دینی مرینال (Maryknoll)

از گذشته های دور تا به امروز داستان این مدرسه دینی در ایلینویز آمریکا یکی از معروف ترین داستان های ترسناک است، محلی که ظاهرا به وسیله روح یکی از راهبان دینی به تسخیر در آمده است. این راهب خود را در برج ناقوس این مدرسه به دار آویخت. علاوه بر صداهایی با منبع غیرقابل شرح، بارها گزارشاتی مبنی بر تراوش قطرات خون تازه از بخشی خارجی برج نیز ارائه شده است.

خانه جاده براونزویل Brownsville)

باز هم اینجا پای یک روح اهریمنی در میان است که به عنوان شیطان جاده براونزویل شناخته می گردد. اینجا هم در میان سایر نشانه ها، خونریزی از دیوارها نیز مشاهده شده است.

تسخیر سن پدرو (San Pedro)

خانواده ای در سن پدروی کالیفرنیا درگیر ماجرایی بودند که از دید آن ها یکی از خشونت بارترین موارد تسخیرشدگی بوده است. حملات فیزیکی و حتی کوشش برای به دار آویختن دو مورد از بدترین تجربیاتی است که آن ها در اواخر دهه 1980 متحمل آن شدند. در واقع این ماجرا در صدر مرموزترین داستان های این چنینی است که تا به امروز اتفاق افتاده اند. تصاویری از این اتفاق در دست است که قطرات سرخ رنگ مرموزی را نشان می دهد که از دیوار گنجه و دیگر نقاط خانه به پایین سرازیر شده اند. بعدا ثابت شد که این مایع سرخ رنگ در واقع پلاسمای خون انسان بوده است.

وحشت نهفته در خانه وینستون (Winston)

شاید یکی از عجیب ترین موارد مرتبط با پدیده دیوارهای خونین در خانه وینستون و در اواخر دهه 1980 اتفاق افتاده باشد. در یازده سپتامبر سال 1987، تیتر یکی از روزنامه ها را این عبارت تشکیل می داد: خانه ای در محاصره خون. این روزنامه در ادامه به داستان ویلیام و مینی وینستون می پرداخت که یکی 79 و دیگری 77 ساله بودند. این دو در تماس با پلیس از پیدا شدن لکه های عجیب خون در منزل خود خبر داده بودند. بر طبقه گزارش ثبت شده به وسیله ماموران، خون روی کف و دیوارهای خانه قابل مشاهده بوده است. آزمایشگاه بعدا تایید کرد که خون پیدا شده متعلق به انسان است.

در حالی که گروه خونی کشف شده O بود، معین شد گروه خونی وینستون ها A است. مینی نخستین بار در 8 سپتامبر همان سال حین بیرون آمدن از وان حمام متوجه حوضچه ای از خون شد، داستانی که طی روزهای بعد ادامه پیدا کرد. پلیس در آنالیز خود لکه های خون را تقریبا در همه جای منزل پیدا کرد اما معین نبود منشا این خون از کجاست؟ این داستان بعدها در نیویورک تایمز نیز اشاره شد و تا به امروز این معما حل نشده به جای مانده است.

البته گاهی اوقات مسائل عجیب، شرحی کاملا طبیعی دارند، مثلا گاهی رطوبت باعث جاری شدن رنگ از دیوار می گردد، اما گاهی مسئله پیچیده تر از یک نشست ساده است.

به نقل از دیلی نیوز در سال 2015 مردی از اکلاهما خبر از تراوش خون از دیوارهای آشپزخانه منزل خود داد، اما وقتی ماموران پلیس به محل اعزام شدند با حقیقتی تلخ روبرو شدند. ظاهرا همسایه طبقه بالایی از ناحیه سر آسیب دیده و مرده بود و قطرات خون راه خود را به آپارتمان طبقه پایین ادامه داده و وحشت آفریده بودند.

امیدوارم از مطالعه این مطلب نیز لذت برده باشید.

منبع: کجارو / strangerdimensions.com

به "گردشگری وحشت: لکه های خون عجیب" امتیاز دهید

1 کاربر به "گردشگری وحشت: لکه های خون عجیب" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری وحشت: لکه های خون عجیب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید