از اندونزی، کاروان ایران در رده ششم بازی های آسیایی 2018 ایستاد، چین مقتدرانه قهرمان شد + جدول

به گزارش وبلاگ بانیما، کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران جایگاهش را در رده ششم جدول توزیع مدال های بازی های آسیایی 2018 اندونزی قطعی کرد.

از اندونزی، کاروان ایران در رده ششم بازی های آسیایی 2018 ایستاد، چین مقتدرانه قهرمان شد + جدول

به گزارش خبرنگار اعزامی وبلاگ بانیما از اندونزی، هجدهمین دوره بازی های آسیایی فردا (یکشنبه) در حالی به انتها می رسد که صندلی تیم های مدعی و مدال آور در جدول توزیع مدال ها معین گردیده است و تغییر نخواهد کرد.

کاروان ایران تاکنون موفق به کسب 19 طلا، 19 نقره و 22 برنز و مجموع 60 مدال گردیده است و این فرصت را دارد که به دو طلای دیگر نیز دست یابد. تا دقایقی دیگر تیم ملی والیبال کشورمان در فینال با کره جنوبی دیدار می نماید و تیم ملی بسکتبال نیز در دیدار نهایی به مصاف چین خواهد رفت.

در صورتی که ایران در این دو رشته به مدال طلا برسد، تعداد طلاهایش با ازبکستان یکسان می گردد، اما به دلیل مدال های نقره کمتر پایین تر از این تیم قرار خواهد گرفت.

با توجه به رقابت هایی که باقی مانده، در جدول توزیع مدال ها چینی ها که از همان ابتدای بازی ها در صدر قرار داشتند، قهرمانی شان مسجل است، ژاپنی ها در رده دوم ایستاده و ورزشکاران کره جنوبی نیز مکان سوم را در اختیار می گیرند. در جدول توزیع مدال های هجدهمین دوره بازی های آسیایی اندونزی، ازبکستان و ایران رتبه های چهارم تا ششم را در اختیار دارند.

جدول توزیع مدال ها تا این لحظه در زیر آمده است:

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "از اندونزی، کاروان ایران در رده ششم بازی های آسیایی 2018 ایستاد، چین مقتدرانه قهرمان شد + جدول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، کاروان ایران در رده ششم بازی های آسیایی 2018 ایستاد، چین مقتدرانه قهرمان شد + جدول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید