17 بازرس بهداشت بر سلامت اماکن شادگان در ایام نوروز نظارت می نمایند

به گزارش وبلاگ بانیما، صالح بهمنی عصر امروز یکشنبه در حاشیه بازدید از طرح مانور سلامت نوروزی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن تعطیلات نوروزی در راستای ارتقای سلامت مسافران، شهروندان و بهبود کیفیت بهداشتی مواد غذایی در حال حاضر 17 بازرس بهداشت محیط بر این مراکز نظارت می نمایند.

17 بازرس بهداشت بر سلامت اماکن شادگان در ایام نوروز نظارت می نمایند

وی اضافه کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان همزمان با سراسر کشور مانور سلامت نوروزی در شادگان در حال انجام است.

رئیس مرکز بهداشت شادگان گفت: همکاران بهداشت محیط این مرکز در قالب 10 اکیپ بازرسی به همراه 17 بازرس بهداشت محیط در شهرستان شادگان این طرح را اجرایی می نمایند.

وی بیان نمود: این طرح از 20 اسفند ماه امسال شروع و تا 20 فروردین ماه سال 98 ادامه خواهد داشت و هدف آن نیز ارتقا سطح سلامت جامعه در ایام نوروز و ابتدای سال جدید است.

بهمنی با اشاره به اینکه شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند آن را با سامانه 190 در میان بگذارند، یادآور شد: این سامانه از هشت صبح تا هشت شب به صورت مستقیم و بعد از ساعت هشت شب به صورت پیام گیر شکایات شهروندان را دریافت می نمایند.

رئیس مرکز بهداشت شادگان در انتها گفت: در این طرح کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شادگان با تجهیزات پرتابل بازرسی در طول زمان اجرای برنامه در قالب تیم های عملیاتی و نظارتی در تمامی ایام به ویژه روزهای تعطیل حضور فعال داشته و کنترل و بازرسی بهداشتی از مراکز و اماکن بین راهی، تفرج گاه ها، اماکن زیارتی، رستوران ها، عرضه مواد پروتئینی، فروشگاه ها و اغذیه فروشی ها را بر عهده خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "17 بازرس بهداشت بر سلامت اماکن شادگان در ایام نوروز نظارت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "17 بازرس بهداشت بر سلامت اماکن شادگان در ایام نوروز نظارت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید