خبرنگاران خدمات رسانی غیرحضوری فروشگاه های اسدآباد در نوروز 99

به گزارش وبلاگ بانیما، همدان- خبرنگاران- فرماندار اسدآباد از فعالیت فروشگاه های این شهرستان در تعطیلات نوروز 99 اطلاع داد و گفت: این مراکز به صورت غیرحضوری و فقط با پیک موتوری به شهروندان خدمات رسانی نموده و اجناس مورد احتیاج مردم را تامین می نمایند.

خبرنگاران خدمات رسانی غیرحضوری فروشگاه های اسدآباد در نوروز 99

مجید درویشی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ بانیما گفت: به تازگی با مسوولان فروشگاه ها جلسه ای داشتیم تا هماهنگی لازم برای تامین مایحتاج مردم به صورت غیرحضوری انجام گردد.

وی اضافه نمود: فروشگاه ها از ساعت هشت صبح تا 19 سفارش های مردم را به صورت اینترنتی و تلفنی پذیرفته و فقط با پیک موتوری اجناس مورد احتیاج را به دست شهروندان می رسانند.

فرماندار اسدآباد گفت: این مراکز از ساعت 19 تا 24 می توانند نسبت به بازگشایی فروشگاه خود اقدام نمایند.

درویشی با اشاره به تعطیلی اجباری اصناف غیرضروری شهرستان اعلام کرد: از 27 اسفند ماه تا دهم فروردین سال 99 به غیر از اتحادیه خواربارفروشان، قصابان، مرغ فروشان، نانوایان و اتحادیه خدماتی تمام صنوف غیرضروری تعطیل است.

وی با قدردانی از مشارکت کسبه و بازاریان اسدآباد برای تعطیلی مشاغل غیر ضروری اضافه نمود: چنانچه اهالی بازار در مقابل این طرح مقاومت نمایند برابر ضوابط و مقررات با آنان برخورد می گردد.

به گفته فرماندار اسدآباد اتحادیه طلافروش ها، آرایشگران مردانه و زنانه نخستین صنوفی بودند که داوطلبانه برای تعطیلی کسب و کار خود و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا پیشقدم شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: طبق آخرین گزارش ها تست کرونای 155 نفر در این استان مثبت شده است که 22 نفر از اهالی اسدآباد هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران خدمات رسانی غیرحضوری فروشگاه های اسدآباد در نوروز 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خدمات رسانی غیرحضوری فروشگاه های اسدآباد در نوروز 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید