30 هزار واحد مسکن مهر بلاتکلیف در تعهد تعاونی هاست

به گزارش وبلاگ بانیما، تهران (پانا) - سرپرست شرکت عمران شهرهای نو با اعلام اینکه 30 هزار واحد مسکن مهر به جای مانده شهرهای نو در تعهد تعاونی هاست از مذاکره با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای مشخص تکلیف واحدهای به جای مانده اطلاع داد.

30 هزار واحد مسکن مهر بلاتکلیف در تعهد تعاونی هاست

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، علیرضا جعفری، سرپرست شرکت عمران شهرهای تازه، فرایند اتمام واحدهای به جامانده مسکن مهر شهرهای تازه را خاطرنشان کرد.

سرپرست شرکت عمران شهرهای با اشاره به اینکه یکی از تعهدات به جای مانده از سنوات گذشته شهرهای تازه در حوزه مسکن مهر است، گفت: حدود 40 هزار واحد هنوز به متقاضیان تحویل نشده بود که در ایام دهه فجر سال جاری 2 هزار واحد در پردیس تحویل متقاضیان شد و هم اکنون نیز آمادگی داریم تا حدود 8 هزار واحد را تحویل متقاضیان بدهیم.

جعفری ادامه داد: 10 هزار واحد از 40 هزار واحد به جای مانده مسکن مهر معین تکلیف شده و 30 هزار واحد مسکن مهر به جامانده است.

وی اظهار امیدواری کرد تا در ادامه راستا در هماهنگی با پیمانکاران این پروژه به زودی به اتمام برسد.

سرپرست شرکت عمران شهرهای تازه بخش عمده واحدهای به جای مانده مسکن مهر را واحدهای در تعهد تعاونی ها برشمرد و شرح داد: به تازگی مذاکراتی با معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای معین تکلیف تعاونی های مسکن مهر شهرهای تازه انجام شد که امیدواریم مساله واحدهای به جای مانده مسکن مهر در تعهد تعاونی ها حل و به نتیجه برسد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "30 هزار واحد مسکن مهر بلاتکلیف در تعهد تعاونی هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 هزار واحد مسکن مهر بلاتکلیف در تعهد تعاونی هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید