6 محور در استان سمنان مسدود شد، مسافران در شهرها بمانند

به گزارش وبلاگ بانیما، شش محور مواصلاتی در استان سمنان به دلیل بارش باران و کاهش دید، ریزش کوه و سیلاب مسدود شده است.

6 محور در استان سمنان مسدود شد، مسافران در شهرها بمانند

علی مویدی زاده فرماندار گرمسار در مصاحبه با وبلاگ بانیما، ضمن بیان اینکه محور سرخه به گرمسار به علت بارش شدید باران و احتمال وقوع سیل به صورت موقت مسدود شده است، ابراز داشت: رانندگان در شهرهای فعلی که مستقر هستند بمانند و به سمت تهران حرکت ننمایند زیرا این امر تنها باعث ایجاد ترافیک در این جهت می گردد.

از سوی دیگر محور شاهرود-آزادشهر (خوش ییلاق) نیز مسدود است، با توجه به اینکه این محور طی چند روز گذشته با مشکلاتی همراه بوده است لذا از مسافران درخواست می گردد از تردد در آن تا اطلاع ثانوی پرهیز نمایند.

بوربور فرماندار ارادان نیز بابیان اینکه محور آرادان-سرخه در هر دو لاین شمالی و جنوبی مسدود شده است، ابراز داشت: این تصمیم بنا به دلیل پیشگیری از خطرات بعدی به خاطر بارش باران و سیل اتخاذشده است.

از سوی دیگر محور طرزه دامغان نیز مسدود اعلام شده است، جهت شهمیرزاد به سمت چاشم و خطیر کوه و همچنین محور پرور در بخش شهمیرزاد از ابتدای سه راهی مسدود اعلام شده که این ممنوعیت ها صرفاً برای حفظ جان مسافران در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است در شرایط نامساعد جوی بهتر است رانندگان در نزدیک ترین شهر پیش روی خود اسکان نمایند.

با توجه به اینکه احتمال وقوع سیل وجود دارد لذا بهتر است رانندگان از تردد غیر ضروری به ویژه در این ساعات شب به طور جد پرهیز و با اعلام پلیس راه اقدام به حرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "6 محور در استان سمنان مسدود شد، مسافران در شهرها بمانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 محور در استان سمنان مسدود شد، مسافران در شهرها بمانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید