آنر از رابط کاربری MagicOS 8.0 با قابلیت های هوش مصنوعی رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ بانیما، آنر ساعاتی قبل با برگزاری یک رویداد در چین، از رابط کاربری MagicOS 8.0 برای گوشی های خود رونمایی کرد. این نسخه مبتنی بر اندروید 14 است که از مدل هوش مصنوعی MagicLM هم بهره می برد که یک مدل زبانی با 7 میلیارد پارامتر محسوب می گردد. آنر می گوید این یک رابط کاربری هدف محور (intent-based user interface) که می تواند بر اساس الگوی استفاده کاربران، پیشنهاد های مفیدی را مطرح کند.

آنر از رابط کاربری MagicOS 8.0 با قابلیت های هوش مصنوعی رونمایی کرد

در این رابط کاربری، قابلیتی به نام Magic Portal قرار گرفته است که به کاربران اجازه می دهد کارهای مختلفی را به لطف هوش مصنوعی با سرعت بیشتری انجام دهند. برای مثال، اگر مکانی را در اپلیکیشن رزرو نموده باشید، می توانید آدرس آن مکان را روی اپلیکیشن مسیریابی بکشید تا مسیرها به طور اتوماتیک نشان داده گردد. Magic Portal بیش از 100 برنامه پرکاربرد در چین را پوشش می دهد. البته آنر اعلام ننموده که آیا چنین ابزاری برای دیگر بازارها هم ارائه می گردد یا نه.

از دیگر قابلیت های تازه می توانیم به افزایش امکانات شخصی سازی هوم اسکرین، افزایش سرعت رابط کاربری و فشار کمتر به سخت افزار گوشی اشاره کنیم. قرار است گوشی های پرچم داری سری آنر مجیک 6 اولین گوشی های مبتنی بر این رابط کاربری باشند و آنر زمان بندی انتشار نسخه بتای آن را برای گوشی های واجد شرایط اعلام نموده است. بر اساس این زمان بندی، طی روزهای آینده، نسخه بتای رابط کاربری MagicOS 8.0 برای گوشی های سری آنر مجیک 5 و مجیک 4 منتشر می گردد و در ماه های آینده هم باقی گوشی های سازگار با این نسخه، آن را دریافت خواهند کرد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "آنر از رابط کاربری MagicOS 8.0 با قابلیت های هوش مصنوعی رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنر از رابط کاربری MagicOS 8.0 با قابلیت های هوش مصنوعی رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید