اخراج مدیرسابقه دار تیم امنیت باشگاه منچستریونایتد به دلیل درگیری با یک هوادار

به گزارش وبلاگ بانیما، رئیس تیم تأمین کننده امنیت شیاطین سرخ به دلیل درگیر شدن با یکی از هواداران این تیم از کار برکنار شد.

اخراج مدیرسابقه دار تیم امنیت باشگاه منچستریونایتد به دلیل درگیری با یک هوادار

به گزارش وبلاگ بانیما، زمانی که بحث ناکارآمدی در میان باشد، باشگاه منچستریونایتد در برخورد با آن دسته از کارمندان و کارکنانش که مطابق انتظار عمل نکرده باشند، لحظه ای تعلل نمی کند. اخراج مورینیو در ماه دسامبر از مربیگری تیم اما تنها گواه این موضوع در فصل جاری نبوده چرا که این باشگاه درهای خروج را به روی یکی دیگر از کارمندانش بازی کرده است. این بار باشگاه یکی از آن کارمندان خود را اخراج کرده که مسئولیت او هیچ ربطه به حوزه فنی فوتبال ندارد.

طبق گزارش نشریه دیلی میل، ریاض پاتل رئیس بخش امنیت باشگاه منچستریونایتد هفته گذشته به دنبال درگیری با یکی از هواداران این تیم در پارکینگ باشگاه اخراج شده است. ظاهراً طرفین در روزی که تیم بازی داشته درگیری لفظی پیدا می کنند و کار زمانی بالا می گیرد که هوادار تیم قصد داشته از رئیس تیم امنیت باشگاه به خاطر رفتار و طرز برخوردش فیلمبرداری کند و ممانعت او کار درگیری را به فاز فیزیکی می کشاند.

به دنبال این اتفاق و با وجود نقش مهم ریاض پاتل - او مسئول مستقیم تأمین امنیت اولگنار سولسشایر و بازیکنانش بود و به همین دلیل حتی اجازه رفت و آمد به رختکن تیم را داشت - باشگاه تصمیم گرفت او را از کار برکنار کند.

نشریه دیلی میل در بخشی دیگر از گزارش خود از گذشته و سوابق پاتل پرده برداشته و فاش کرده که او در حالی سال 2012 به عنوان رئیس تیم امنیت به استخدام باشگاه منچستریونایتد درآمد که سابقه سرقت داشت. طبق این گزارش پاتل که مدیر بیش از 1000 کارمند تیم امنیتی شیاطین سرخ بود، در گذشته به یک فقره سرقت با رقمی حدود 26 هزار پوند از برادرش متهم شد که البته این تنها یکی از 29 فقره سرقتی بود که گفته می شود در آنها دست داشته و به همین دلیل به انجام بیش از 100 ساعت خدمات اجتماعی و پرداخت جریمه ای 11 هزار پوندی محکوم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اخراج مدیرسابقه دار تیم امنیت باشگاه منچستریونایتد به دلیل درگیری با یک هوادار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج مدیرسابقه دار تیم امنیت باشگاه منچستریونایتد به دلیل درگیری با یک هوادار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید