واکنش بازیکنان منچستریونایتد به بازنشستگی سر الکس فرگوسن

به گزارش وبلاگ بانیما، سر الکس فرگوسن در مه 2013 بازنشسته شد و به دوره پرجام 27 ساله منچستریونایتد انتها داد. جدایی او تأثیر عمیقی روی بازیکنان باشگاه گذاشت.

واکنش بازیکنان منچستریونایتد به بازنشستگی سر الکس فرگوسن

به گزارش وبلاگ بانیما به نقل از میرر، جانی اوانز مدافع سابق منچستریونایتد، در خصوص لحظه ای که بازیکنان منچستریونایتد برای اولین بار خبر بازنشستگی قریب الوقوع سر الکس فرگوسن را شنیدند، صحبت کرد.

اوانز که اکنون کاپیتان لستر است، می گوید: ما در حال بازی گلف بودیم که حرف و حدیث در خصوص کناره گیری فرگوسن آغاز شد. در آن موقع شایعاتی منتشر شد و روز بعد بود که این خبر اعلام شد. با اینکه این خبر در ابتدا شوکه کننده بود، اما می توانستیم دلیل این تصمیم او را درک کنیم. با این حال همه به این فکر می کردیم که آینده چگونه خواهد بود؟ زیرا این مساله برای همه نو بود و هیچکس نمی دانست چگونه با آن کنار بیاید.

اوانز که سه قهرمانی در لیگ برتر را در یونایتد به دست آورد، از دو بازی پایانی در دوران مربیگری فرگوسن می گوید. اوانز که در تساوی 5-5 در وست بروم، آخرین حضور فرگوسن بازی کرد، گفت: ما در آن سال خیلی راحت و زود لیگ را برده بودیم، بنابراین فقط در فصل بازی می کردیم و می خواستیم از آن برترین استفاده را ببریم.

سر الکس فرگوسن و جانی اوانز

او ادامه داد: بزرگ ترین چیزی که درنتیجه کناره گیری سر الکس پیش آمد این بود که ما در آن فصل به راحتی لیگ را فتح کردیم، اما در فصل بعد هفتم شدیم. خروج سر الکس تاثیری بسیار بیشتر از آن چیزی که مردم تصور می کردند، بر باشگاه داشت.

فرگوسن تأثیر زیادی بر بسیاری از بازیکنان یونایتد، و نیز اوانز داشت. او گفت که ایمان سرمربی سابقش به بازیکنان جوان چیزی بود که او را متمایز می کرد. اوانز گفت: به یاد دارم وقتی 10 ساله بودم با سر الکس دیدار کردم و برای تست به یونایتد آمدم. ما در یک هتل با تعداد زیادی کارآموز دیگر اقامت داشتیم. سر الکس برای دیدار با همه ما به هتل آمد که نشان دهنده نوع اخلاق کاری او بود.

وقتی به گذشته فکر می کنم، می بینم که او از سنین جوانی به من بسیار یاری کرد. او به من ایمان زیادی داشت و زمان زیادی برای من می گذاشت. او من و بسیاری از بچه های جوان دیگر را که از آموزشگاه آمده بودند برای تیم اصلی انتخاب کرد.

ایمانی که او به ما داشت، حمایتی که از ما کرد و اعتمادی که به ما داشت باورنکردنی بود. بازیکنانی بودند که او برای مدت کوتاهی با آنها کار کرد، مانند رابین ون پرسی، که گل هایشان باعث شد در فصل آخر سر الکس قهرمان لیگ گردد. اما با بیشتر بازیکنان، مانند من، ارتباط عمیق تری داشت، اعتماد و پیوندی که طی سال ها ایجاد شده بود.

فرگوسن مدت ها پس از ترک یونایتد، با اوانز در تماس بود که یکی دیگر از جنبه های قابل توجه شخصیت او و وفاداری اش را به کسانی که این مرد 81 ساله با آنها کار می کرد، نشان می دهد.

اوانز گفت: او بعد از اینکه چند سال پیش با لستر جام حذفی را بردم و زمانی که در یورو برای ایرلند شمالی بازی می کردم به من پیغام داد. چندی پیش هم او را در یک بازی در اولدترافورد دیدم که با دوستانش بود، و یک صندلی برداشت و از من خواست که به آنها ملحق شوم.

او به من گفت اولین گلی را که برای ما زدی یادت هست؟ و من گفتم بله در بازی مقابل وولوز بود، و او گفت: پنج سال منتظر بودم تا آن گل را به ثمر برسانی! نکته جالب توجه این است که من زمان زیادی بود که از باشگاه رفته بودم، اما او آن بازه زمانی را به یاد داشت و توجهش به جزئیات باورنکردنی بود.

  • نه رونالدو، نه مسی | برترین فوتبالیست تاریخ از نظر سرمربی مشهور این بازیکن است
  • مسی پیشنهاد چند صد میلیون دلاری را قبول می نماید؟ | عواقب سنگین جریمه پاریس برای ستاره آرژانتینی
  • عکس | واکنش جالب ستاره انگلیس به گریه های یک طرفدار خردسال که پربازدید شده است
منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش بازیکنان منچستریونایتد به بازنشستگی سر الکس فرگوسن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش بازیکنان منچستریونایتد به بازنشستگی سر الکس فرگوسن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید