استقلالی ها مسائل را فراموش و روی الهلال تمرکز نمایند

به گزارش وبلاگ بانیما، آبی پوشان تهران که فصل تازه را با دیداری فوق العاده حساس مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا شروع می نمایند، در حالی به این بازی رسیدند که همچنان با مسائلی روبرو هستند که یکی از عمده ترین آنها مسائل اقتصادی است.

استقلالی ها مسائل را فراموش و روی الهلال تمرکز نمایند

محمد نیک سیرت مهاجم سابق و پیشکسوت این باشگاه در مصاحبه با وبلاگ بانیما گفت: این موضوع در قبل هم رخ داده که استقلال با مسائل زیادی به یک بازی بین المللی رفته و از پس آن بازی برآمده و با پیروزی بازگشته است. پس این اتفاق باز هم می تواند رخ دهد. لذا بر خلاف آنکه خیلی ها می خواهند تخم یاس و ناامیدی در دل استقلالی ها کاشته و با عظیمنمایی الهلال توی دل آبی ها را خالی نمایند، من به شخصه امیدوارم در سرانجام استقلال به اسم تیم پیروز از میدان خارج گردد.

وی بیان داشت: به همه بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال توصیه می کنم از همین الان تمام مسائل اقتصادی، مدیریتی و غیره را فراموش نموده و حتی فضای مجازی شان را هم چِک ننمایند و فقط و فقط چند ساعت روی الهلال و بازی با این تیم تمرکز نمایند؛ و امیدوار باشند که با دست پر از این بازی خارج می شوند.

مهاجم سابق آبی پوشان توضیح داد: مشکل عظیم استقلال امروز بیشتر از آنکه منابع اقتصادی و مدیریتی باشد، عدم هماهنگی در بازیکنان تازه است که آن هم امیدوارم بازیکنان باهوش و عظیمی که جذب شده اند، خیلی زود بتوانند در داخل زمین یکدیگر را پیدا نمایند.

نیک سیرت توضیح داد: در مورد استقلال حرف برای گفتن بسیار زیاد است اما به شخصه ترجیح می دهم فعلاً همه این مسائل را در سینه ام نگه داشته تا این بازی عظیم بگذرد و پس از آن اگر لازم شد در مورد این تیم، مسائلش و بلاهایی که سر آن آمد و آوردند، صحبت کنم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلالی ها مسائل را فراموش و روی الهلال تمرکز نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلالی ها مسائل را فراموش و روی الهلال تمرکز نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید