انتخاب شهر برتر برای میزبانی از گردشگران نوروزی

به گزارش وبلاگ بانیما، مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: با ارزیابی شهرستان های استان تهران شهر برتر برای میزبانی از گردشگران نوروزی سال 98 انتخاب می گردد.

انتخاب شهر برتر برای میزبانی از گردشگران نوروزی

به گزارش وبلاگ بانیما به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، دلاور بزرگ نیا مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران با اعلام اینکه طرح ارزیابی از شهرستان های استان تهران از تاریخ 27 اسفند الی 15 فروردین ماه توسط بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر استان تهران انجام می گردد گفت: بازرسان ستاد در 12 شاخص که بیشتر در حوزه نحوه خدمات دهی و اطلاع رسانی به گردشگران است شهرستان ها را مورد ارزیابی قرار می دهند.

بزرگ نیا ادامه داد : ایجاد رقابت برای خدمات رسانی مطلوب به گردشگران موجب رشد و پیشرفت صنعت گردشگری و رضایت مسافران نوروزی خواهد شد که امیدواریم اجرای این طرح موجب بهبود سطح کمی و کیفی خدمات به گردشگران و مسافران در استان تهران گردد.

وی با تاکید اینکه تمام پرسنل میراث فرهنگی در استان تهران موظف به رفتار شایسته با گردشگران و مسافران نورزی هستند اضافه کرد: رضایتمندی و خاطره خوش گردشگران از سفر به تهران قطعا موجب توسعه گردشگری استان در بلند مدت خواهد شد.

منبع: میراث آریا

به "انتخاب شهر برتر برای میزبانی از گردشگران نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب شهر برتر برای میزبانی از گردشگران نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید