تورهای چین: بخش بزرگی از شانگهای با آغاز آزمایش های گسترده کووید، 19 تعطیل شد

به گزارش وبلاگ بانیما، خبرگزاری خبرنگاران-چین همچنان می کوشد با استفاده از استراتژی صفر کووید با شیوع کووید-19 مقابله کند.

تورهای چین: بخش بزرگی از شانگهای با آغاز آزمایش های گسترده کووید، 19 تعطیل شد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور جهان تماشا کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه تماشا کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش وبلاگ بانیما و به نقل از آسوشیتدپرس، چین روز دوشنبه با افزایش شیوع ویروس کرونا و در بحبوحه مطرح شدن پرسش هایی در مورد زیان مالی استراتژی صفر کووید این کشور، بیشتر منطقه ها بزرگترین شهر خود شانگهای را مسدود تعطیل کرد.

به گفته دولت محلی، منطقه مالی پودونگ شانگهای و منطقه ها اطراف آن از اوایل دوشنبه تا جمعه با آغاز آزمایش های انبوه در سطح شهر تعطیل خواهند شد. در مرحله دوم قرنطینه، منطقه وسیع مرکز شهر در غرب رودخانه هوانگپو که شهر را تقسیم می کند، قرنطینه پنج روزه خود را از جمعه آغاز خواهد کرد.

از ساکنان شهر خواسته شده است در خانه بمانند و برای اطمینان از عدم تماس با جهانی خارج، تحویل کالا ها در پست های بازرسی انجام می شود. ادارات و کلیه مشاغلی که ضروری تلقی نمی شوند تعطیل شده اند و حمل و نقل عمومی به حالت تعلیق در آمده است.

در حال حاضر، بسیاری از منطقه ها در داخل این شهر 26 میلیونی عملاً تعطیل شده اند و ساکنان آن ها ملزم به انجام آزمایش های متعدد کووید-19 هستند.. پارک موضوعی دیزنی شانگهای از جمله مشاغلی است که زودتر تعطیل شد.

شانگهای روز یکشنبه 3 هزار و 500 مورد نو ابتلا به کووید-19 را شناسایی کرد.

چین در این ماه بیش از 56 هزار ابتلا را در سراسر کشور گزارش کرده است که افزایش موارد ابتلا در استان جیلین در شمال شرقی کشور بیشتر آنها را تشکیل می دهد.

در واکنش به بزرگترین شیوع خود در دو سال اخیر، چین به اجرای آنچه که رویکرد دینامیک صفر کووید می نامد، ادامه داده و آن را مالی ترین و مؤثرترین استراتژی پیشگیری در برابر کووید-19 می داند.

این امر مستلزم قرنطینه و آزمایش انبوه است، به طوری که افراد نزدیک اغلب در خانه یا در یک مرکز دولتی مرکزی قرنطینه می شوند. این استراتژی بر ریشه کنی انتقال ویروس در جامعه در اسرع وقت، گه گاه با قرنطینه کردن کل شهرها متمرکز است.

با کاهش رشد مالی چین، اقدامات سخت گیرانه ممکن است به تشدید مسائل در حوزه های اشتغال، مصرف و حتی زنجیره تامین جهانی منجر شود.

در حالی که نرخ واکسیناسیون در چین حدود 87 درصد است، این رقم در میان افراد مسن به میزان قابل توجهی کمتر است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تورهای چین: بخش بزرگی از شانگهای با آغاز آزمایش های گسترده کووید، 19 تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: بخش بزرگی از شانگهای با آغاز آزمایش های گسترده کووید، 19 تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید