بعضی مدیران نمی گردد را به زبان شان بسته اند!

به گزارش وبلاگ بانیما، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: همراهی نمایندگان با مسئولین استان برای گره گشایی از مسائل مردم است و در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

بعضی مدیران نمی گردد را به زبان شان بسته اند!

به گزارش وبلاگ بانیما، حسین هاشمی تختی در جمع مدیران دستگاه های اجرایی هرمزگان، اظهار کرد: همراهی نمایندگان با مسئولان استانی در راستای حل مسائل مردم است و سعی نموده ایم هر جا نقدی و یا گلایه ای در کار بوده نیز آن را در خصوصی مطرح و پیگیری کنیم تا مردم احساس نگرانی نکنند اما در حل مسائل مردم با کسی تعارف نداریم.

وی اضافه کرد: یکی از نقدهایی که به بنده می گردد آن است که چرا به مسئولان چیزی نمی گویید و یا نسبت به عمل آنها واکنشی ندارید اما حقیقت آن است که به طور مستمر مسائل و مسائل و ایرادات را در نشست هایی با مدیران استان مطرح می کنم و کوشش دارم تا بدون ضایع کردن مدیران، در تذکراتی مسائل را برطرف کنم.

نماینده هرمزگان با انتقاد از مدیران استانی که بی تفاوتی را از حد گذرانده اند، اعلام کرد: مدیرانی در استان داریم که بدنبال حل مسائل نیستند و مدام کلمه نمی گردد به زبان شان بسته شده و اصلا دنبال راه چاره برای مسائل نیستند!

هاشمی تختی ادامه داد: ما نمایندگان هیچ گاه شانه از زیر بار پیگیری و حل مسائل مردم خالی ننموده ایم و وظیفه ما این است که مسائل مردم را حل کنیم.

نماینده بندرعباس با اشاره به پیگیری مسائل مردم محله نخل ناخدا و اسلام آباد از وزیر اقتصاد در سفر به استان هرمزگان و ضرورت برطرف نگرانی از زندگی مردم، تاکید نمود: ما حق نداریم امید مردم را ناامید کنیم بلکه باید برای مسائل مردم چاره جویی نموده و راهی بیابیم.

وی، کندی استعلامات برای سرمایه گذاری و فراوری در استان را از دیگر موانع توسعه هرمزگان نام برد و گفت: گاهی استعلامات سبب می گردد یک سرمایه گذار آبرومند از پا در بیاید و باید در این باره یک سامانه ای تعریف کنیم تا این قدر سرمایه گذاران و فراوریگران گرفتار نباشند.

هاشمی تختی توضیح داد: سرمایه گذاران و فراوریگران حیثیت و مایه قدرت نظام و کشورند و نباید با معطل گذاردن آنها در دستگاه ها و ادارات و گرفتار کردن آنها، سبب مهاجرت سرمایه ها از کشورمان به دیگر کشورها شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بعضی مدیران نمی گردد را به زبان شان بسته اند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی مدیران نمی گردد را به زبان شان بسته اند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید