بروز جنبه های روانی اکسپرسیونیسم

به گزارش وبلاگ بانیما، معصومه ملایی کیوریتور نمایشگاه گروهی خود در ادراکی دیگر درباره این نمایشگاه که تا 31 مرداد در گالری سایه ادامه دارد به خبرنگاران گفت: آثار نقاشی، مجسمه و چیدمان هنرمندان در این نمایشگاه با موضوع خود و درون انسان ارتباط دارند و قرار است صفحه ای باشند که احساسات انسان را تصویر نموده باشند. همچنین سبک کارها الزاماً اکسپرسیونیستی نیستند، اما تمامی آنها بیان شخصی دارند.

بروز جنبه های روانی اکسپرسیونیسم

وی اضافه کرد: من از هنرمندان حاضر در نمایشگاه درخواست نموده بودم تا بهترین بیان شخصی خود را برای این نمایشگاه آماده نمایند که به همین دلیل برخی کارها، سلف پرتره و برخی دیگر کارهای انتزاعی و دفرمالیستی هستند.

ملایی گفت: هنرمندان، ارتباط خاص خود با جهان بیرون و درون را که چه بسا چهره ای دیگر یا فضایی به کلی متفاوت را بازتاب درون خود است دیده اند بنابراین آثار این نمایشگاه از خودنگاره هنرمند تا سایر موضوعاتی را که بیانگر احساسات، موقعیت یا حقیقت درونی او است، در بر می گیرد.

وی در مورد ویژگی آثار این نمایشگاه توضیح داد: وجه تمایز این نمایشگاه با دیگر نمایشگاه هایی که با موضوع سلف (خود) در ارتباط است، این است که می توانیم وسعتی از سبک های مختلف را با موضوعی یکسان و جستجوی من در کارها ببینیم. در این نمایشگاه از طریق آثاری که با خود هنرمند پیوندی عمیق دارند، با نیروی تاثیرگذار احساسات و افکار او و در نتیجه با بغض ها، گریه ها، خنده ها، حسرت ها، فریادها و نجواهای انسانی آشنا می شویم.

کیوریتور نمایشگاه خود در ادراکی دیگر در مورد آثار و تعداد هنرمندان این نمایشگاه اعلام کرد: 15 اثر نقاشی، 5 اثر مجسمه و 2 اثر چیدمان با تکنیک های مختلف از 22 هنرمند در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

ملایی در انتها گفت: شاید یکی از ویژگی هایی که مخاطب را برای تماشای این نمایشگاه جذب کند، عیان کردن و وضوح جنبه های روانی اکسپرسیونیسم باشد.

به گزارش مهر، در نمایشگاه گروهی نقاشی، مجسمه و چیدمان خود در ادراکی دیگر آثاری از علیرضا آدم بکان، ثمیلا امیرابراهیمی، بهروز امیری راد، پونه اوشیدری، پیمان بانی شرکا، ساغر پزشکیان، شیده تامی، مهرداد جعفری، سلمان خوشرو، علی شایسته، اوژن شیراوژن، مینا غازیانی، روشنک قزلباش، مهسا کریمی، مسعود کشمیری، علی گنجوی، بهمن محمدی، کوشا موسوی، علی نجاتی، هانی نجم، هایده نقی زاده و گیلدا هاشم زاده به نمایش درآمده است.

نمایشگاه گروهی خود در ادراکی دیگر تا 31 مرداد در گالری سایه برپا است. گالری سایه در آدرس خیابان کریمخان، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم پلاک 21 قرار گرفته است.

منبع: mehrnews.com

به "بروز جنبه های روانی اکسپرسیونیسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروز جنبه های روانی اکسپرسیونیسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید