بهترین نوشیدنی علیه یبوست فقط با 2 ماده

به گزارش وبلاگ بانیما، در این بخش بهترین نوشیدنی برای یبوست که فقط از دو ماده ساخته شده آموزش می دهیم- این درمان سنتی و خانگی است، اسهال یا نفخ و یبوست از مسائل شایع سیستم گوارشی است.میلیونها نفر از مردم بخصوص سه چهارم زنان از یبوست، رنج می برند، یبوست کاهش مدفوع، سختی و مسائل تخلیه روده است. معمولا به دلیل سبک زندگی روزمره (سفر، عدم تحرک ، مواد غذایی)، مصرف بعضی داروها (به عنوان مثال، آرام بخش) و یا بیماری مانند دیابت، سرطان، سندرم روده تحریک پذیر، اسکلروز متعدد، و در دوران بارداری شایع است.

بهترین نوشیدنی علیه یبوست فقط با 2 ماده

عارضه های یبوست بیماری بسیار ناخوشایند مانند شقاق مقعد (صدمه به مخاط مقعد)، زخم مقعد و، در اغلب موارد، بواسیر است.یبوست می تواند فقط گاه به گاه بوجود آید ، هنگامی که عبور از محتویات روده آهسته گردد مخاط روده احتیاج به یک مدت زمان طولانی تر به جذب آب دارد و به همین علت مدفوع سخت می گردد.مدفوع باید نه بیش از حد سخت و نه خیلی نرم باشد. برای تمام کسانی که مسائل گوارشی مزمن دارند و از یبوست طولانی مدت رنج می برند، این نوشیدنی طبیعی پیشنهاد می گردد

مواد لازم برای درمان سنتی یبوست

1 دسته برگ اسفناج تازه و جوان

200-300 میلی لیتر شیر

از ساقه اسفناج استفاده نکنید.برگهای اسفناج را در مخلوط کن ریخته وشیرر ا اضافه کنید تا صاف و یکدست گردد. یک فنجان از این نوشیدنی در صبح و در شب بنوشید.این باعث می گردد سیستم گوارشی خوب کار کند.شما می توانید آن را امتحان کنید، بسیار ساده و مفید است.

منبع: همگردی

به "بهترین نوشیدنی علیه یبوست فقط با 2 ماده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین نوشیدنی علیه یبوست فقط با 2 ماده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید