بی تجربگی سبب شکست تیم عراق شد، فاصله تیم های آسیایی کمتر شد

به گزارش وبلاگ بانیما، عباس باوی عصر امروز در نشست خبری پس از ملاقات تیمش مقابل تای سون نام ویتنام، عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: این بار اولی بود که ما در این تورنمنت شرکی می کردیم و همین که توانستیم به جمع چهار تیم برسیم دستاورد خوبی است، ما کوشش می کنیم در آینده با تیم قوی تری در این رقابت ها شرکت کنیم و با تجربه ای که به دست آورده ایم، نتایج بهتری کسب کنیم.

بی تجربگی سبب شکست تیم عراق شد، فاصله تیم های آسیایی کمتر شد

وی در ادامه اضافه کرد: ما در رده ای بالاتر از تیم های چومبوری تایلند و ناگویا که قهرمانان سابق آسیا هستند قرار گفتیم و از این بابت خوشحالیم.

سرمربی تیم فوتسال نفت الوسط عراق در پاسخ به این سوال آیا قدرت های فوتسال آسیا در حال تغییر هستند، ادامه داد: تیم هایی مثل ناگویا و چومبوری خوب کار می نمایند اما بقیه تیم ها در حال پیشرفت هستند، تیم هایی مثل نفت الوسط، الریان و القادسیه در سال های اخیر سرمایه گذاری زیادی نموده اند. ما نمی توانیم بگوییم قدرت ها در حال جابجا شدن هستند اما ما تیم های دیگر خوب کار می نمایند و فاصله تیم ها کمتر شده است.

عباس باوی درباره علت شکست در این ملاقات توضیح داد: بعد از بازی مقابل تاسیسات دریایی ایران بسیار خسته بودیم، البته بی تجربگی بازیکنان ما هم باعث شد نتوانیم در این ملاقات بازی خودمان را ارائه دهیم در حالی که من هم انتظار داشتم با پیروزی این ملاقات را پشت سر بگذاریم.

در انتها این کنفرانس سرمربی تیم نفت الوسط عراق از وبلاگ بانیما حاضر درباره عملکرد تیمش در این رقابت ها پرسید که با تحسین وبلاگ بانیما روبرو شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بی تجربگی سبب شکست تیم عراق شد، فاصله تیم های آسیایی کمتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی تجربگی سبب شکست تیم عراق شد، فاصله تیم های آسیایی کمتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید