ترامپ شخصا دستور دستکاری عکس های مراسم تحلیفش را داده بود

به گزارش وبلاگ بانیما، روزنامه گاردین گزارش داد که اسنادی به دست این روزنامه رسیده که فاش می نماید ترامپ به عکاس مراسم روز تحلیف خود فشار آورده تا با دستکاری عکس ها جمعیت حاضر در مراسم تحلیف را بیشتر نشان دهد.

ترامپ شخصا دستور دستکاری عکس های مراسم تحلیفش را داده بود

به گزارش وبلاگ بانیما، به نقل از روزنامه گاردین، اسناد جدیدی که به دست این روزنامه رسیده نشان می دهند عکاس دولت آمریکا اقدام به ویرایش و اعمال تغییراتی در تصاویر رسمی مربوط به مراسم شروع ریاست جمهوری دونالد ترامپ نموده به نحوی که به نظر برسد جمعیت بیشتری از آنچه که در واقعیت وجود داشت، در این مراسم حضور پیدا نموده اند و این اقدام را به درخواست شخصی خود ترامپ انجام داده است.

این گزارش نوشته است که این عکاس در صبح اولین روز ریاست جمهوری ترامپ و به درخواست خود ترامپ اقدام به بریدن فضاهای خالی از جمعیت در عکس های مربوط به روز تحلیف نموده چراکه ترامپ از مشاهده اینکه جمعیت حاضر در مراسم تحلیف کمتر از جمعیت حاضر در مراسم تحلیف باراک اوباما در سال 2009 هستند خشمگین گردیده بود.

این جزئیات در گزارش های تحقیقاتی که براساس قانون آزادی اطلاع رسانی از سوی بازرس کل وزارت کشور آمریکا به گاردین داده گردیده، فاش گردیده است.

این اسناد نشان می دهند که سازمان ملی پارک های آمریکا در تاریخ 21 ژانویه 2017 و در پی یک تماس تلفنی زودهنگام میان ترامپ و مدیر موقت این سازمان یعنی مایکل رینولدز برای تحقق این درخواست کوشش نموده است.

همچنین این اسناد نشان می دهد که شون اسپایسر، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید بارها با مقام های این سازمان تماس گرفته تا عکس های خوشایندتری منتشرشود. از این اسناد معین نگردیده که کدام عکس های منتشر گردیده ویرایش گردیده بوده اند و اینکه آیا آنها به صورت علنی انتشار پیدا کردند یا خیر.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ترامپ شخصا دستور دستکاری عکس های مراسم تحلیفش را داده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ شخصا دستور دستکاری عکس های مراسم تحلیفش را داده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید