ترکیه این هفته تحریم می گردد

به گزارش وبلاگ بانیما، بعضی خبرها حاکی از آن است که آمریکا طی روزهای آینده در واکنش به خرید اس-400 روسی از سوی ترکیه، بسته تحریمی را علیه این کشور اعمال خواهد نمود.

ترکیه این هفته تحریم می گردد

بلومبرگ به نقل از منابع مطلع از اجماع نظر دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای اعلام بسته تحریمی علیه ترکیه خبر دادند تا این کشور را از بابت خرید سامانه اس -400 روسی تنبیه کند.

این بسته تحریمی طی روزهای آینده اعلام می گردد و آن طور که گفته می گردد درباره 3 مجموعه از اقدامات تنبیهی که می تواند آسیب های جدی به ترکیه بزند؛ بحث و گفتگو شده حال آنکه جزئیات این مجموعه ها یا اینکه کدام یک از آنها اجرایی خواهد شد؛ تعیین نیست.

احتمالاً تحریم ها هفته میلادی پیش رو و بعد از روز دوشنبه که سالگرد کودتای نافرجام 2016 ترکیه است اعلام خواهد شد تا مبادا بار دیگر این برآورد که آمریکا در کودتا دست داشته، مطرح گردد.

لازم به ذکر است ترکیه روز آدینه نخستین محموله از قطعات اس -400 را تحویل گرفت- فرایندی که قرار است تا ماه اکتبر سال میلادی جاری تکمیل گردد.

وزارت دفاع آمریکا پیشتر گفته بود آنکارا نمی تواند همزمان اس -400 روسی و اف -35 آمریکایی را داشته باشد- تهدیدی که برآورد درباره حذف ترکیه از پروژه اف -35 را افزایش می دهد.،مهر

منبع: ایران آنلاین

به "ترکیه این هفته تحریم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیه این هفته تحریم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید