ترک خوردن بالکن برج شیشه ای شیکاگو زیر پای بازدیدکنندگان

به گزارش وبلاگ بانیما، لایه محافظ بالکن شیشه ای برج ویلیس، بلندترین ساختمان شیکاگو، روز دوشنبه زیر پای بازدیدکنندگان شروع به ترک خوردن و خرد شدن به هزاران تکه کرد.

ترک خوردن بالکن برج شیشه ای شیکاگو زیر پای بازدیدکنندگان

به گزارش ایسنا، این حادثه در طبقه 103 این برج رخ داده که یک سکوی بازدید برای گردشگران در آن تعبیه شده تا نمای شهر و دریاچه میشیگان را از آن بالا تماشا کنند.

یکی از شاهدان عینی که از این حادثه تصویربرداری کرده است، اظهار داشته که یک زن و دو کودک روی سکو بوده اند که این اتفاق رخ داده و باعث وحشت آن ها شده است.

به گفته سخنگوی این برج در این حادثه هیچ کس آسیب ندیده است و به دنبال وقوع آن بلافاصله سکو بسته شده است.

سخنگوی برج ویلیس اظهار داشته که پوشش محافظتی شیشه که مانند محافظ صفحه نمایش برای سکوی بازدید عمل می کند، دچار برخی ترک های جزیی شده و پس از جایگزینی این پوشش، سکوی بازدید برای عموم بازدیدکنندگان بازگشایی شده است.

این اولین باری نیست که لایه محافظ سکوی برج ویلیس شکسته است. در سال 2014 میلادی نیز لایه محافظ سکوی بازدید این برج در حالی که بازدیدکنندگان در حال مشاهده نمای شهر بودند، شکست و پس از آن تا مدتی بسته شد.

بنا بر گزارش اسپوتنیک، به گفته سخنگوی برج ویلیس لایه محافظ سکوی بازدید این برج به گونه ای طراحی شده تا هنگامی که شخصی وسیله ای را روی آن می اندازد، ترک بخورد. این ترک ها تنها مربوط به لایه محافظ بوده و ساختاری نیست.

منبع: همشهری آنلاین

به "ترک خوردن بالکن برج شیشه ای شیکاگو زیر پای بازدیدکنندگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترک خوردن بالکن برج شیشه ای شیکاگو زیر پای بازدیدکنندگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید