تشکیل گروه های واکنش سریع مقابله با کووید 19 در شهرستان های کرمان

به گزارش وبلاگ بانیما، خبرنگاران/کرمان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: فرمانداران سراسر استان موظف شدند که جلسات واکنش سریع مقابله با کووید 19 شهرستان خود را در روزهای آینده هفته جاری، تشکیل و گزارشات و مصوبات آن را به معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ارسال کنند.

تشکیل گروه های واکنش سریع مقابله با کووید 19 در شهرستان های کرمان

رحمان جلالی با اشاره به مصوبات اولین جلسه گروه واکنش سریع مقابله با کووید 19 استان گفت: در این جلسه مقرر شد نماینده تام الاختیار دستگاه های عضو که قدرت اجرایی و تصمیم گیری را داشته، به صورت ثابت در جلسات شرکت نمایند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه ستاد کرونای شهرستان بافت به صورت ویژه اظهار کرد: این جلسه در راستای بررسی شرایط کرونایی شهرستان بافت برگزار گشت.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان ادامه داد: مقرر شد جمعیت هلال احمر در شهرستان های بافت و زرند در امر نظارتی با دانشگاه علوم پزشکی کرمان همکاری لازم را داشته و گزارش نظارتی خود را به صورت روزانه به معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ارسال نمایند.

وی در ادامه از نقش رسانه ها در کنترل و آگاه سازی مردم در راستای مقابله با بیماری کرونا گفت: مقرر شد صدا و سیمای مرکز کرمان برنامه های صدا را در موضوع کرونا تقویت و به صورت ویژه در سه شهرستان بافت، زرند و سیرجان، مسائل کرونا خصوصاً طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا را پیگیری و به مردم ارائه نمایند.

به گزارش وبلاگ بانیما و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان رحمانی افزود: فرمانداران سراسر استان موظف شدند که جلسات واکنش سریع شهرستان خود را در روزهای آینده هفته جاری، تشکیل و گزارش و مصوبات آن را به معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ارسال نمایند، همچنین یک راهبر نیز جهت پیگیری و گزارش اجرای مصوبات ستاد استانی و شهرستانی و گروه های واکنش سریع به این معاونت معرفی نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تشکیل گروه های واکنش سریع مقابله با کووید 19 در شهرستان های کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل گروه های واکنش سریع مقابله با کووید 19 در شهرستان های کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید