تغذیه رایگان دانش آموزی پس از ماه مبارک رمضان

به گزارش وبلاگ بانیما، تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از تغذیه رایگان به دانش آموزان اطلاع داد و گفت تغذیه رایگان پس از ماه مبارک رمضان با عنوان طرح باغ دانش آموزان اجرا می گردد.

تغذیه رایگان دانش آموزی پس از ماه مبارک رمضان

به گزارش ایرنا، صادق ستاری فرد درباره طرح آزاد سازی مجتمع های ورزشی آموزش و پرورش برای دانش آموزان و خانواده های آنها شرح داد: 720 منطقه در آموزش و پرورش وجود دارد که در هر منطقه حداقل یک مجموعه ورزشی برای استفاده رایگان دانش آموزان به همراه خانواده آنها پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه تا به امروز حدود هزار مکان ورزشی برای ارائه خدمات رایگان به خانواده ها پیش بینی شده است، اضافه کرد: این طرح برای مرحله اولیه در 12 استان کشور اجرا شد و با استقبال خوبی از سوی دانش آموزان همراه بود، البته در این راستا به همکاری بیشتر رسانه ها برای اطلاع رسانی به منظور مشارکت بیشتر خانواده ها احتیاج است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: احتیاج است که حضور دختران به همراه مادران آنها در استفاده از مجتمع های ورزشی رایگان بیشتر گردد.

ستاری فرد با بیان اینکه طرح آزاد سازی مجتمع های آموزشی تا سرانجام اسفند ماه در 16 استان اجرایی شد، اعلام کرد: این طرح تا سرانجام سال تحصیلی در همه استان های کشور و در گام بعدی در مدارس عملیاتی می گردد.

وی یادآورشد: مدارس را در اختیار دانش آموزان و خانواده ها قرار می دهیم تا یک محیط تربیتی شاداب و مجذوب کننده برای دانش آموزان ایجاد گردد.

آیین آزادسازی مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش24 بهمن ماه 1400، در راستای توسعه فرهنگ مشارکت در فعالیت های ورزشی، خانواده محورکردن ورزش و فعالیت های بدنی، سلامت نسل و افزایش نشاط و شادابی خانواده ها و دانش آموزان با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و جمعی از فرهنگیان در مجموعه ورزشی شهیدچمران تهران برگزار گردید.

وزارت آموزش و پرورش آزادسازی مجموعه های ورزشی این وزارتخانه را به استناد اصل سوم قانون اساسی مبنی بر آموزش و پرورش و تربیت بدنی رایگان برای همه در تمام سطوح و اصل دهم قانون اساسی با تاکید بر خانواده محوری برنامه ها، سیاست های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش انجام می دهد.

تغذیه رایگان دانش آموزی پس از ماه مبارک رمضان

معاون وزیر آموزش و پرورش بعلاوه از تغذیه رایگان به دانش آموزان اطلاع داد و گفت: تغذیه رایگان پس از ماه مبارک رمضان با عنوان طرح باغ دانش آموزان اجرا می گردد.

ستاری فرد اضافه کرد: بسته امنیت غذایی دانش آموزان به صورت پایلوت در یکی از استان ها اجرا می گردد، سپس برای سال تحصیلی آینده برای دانش آموزان کم برخودار و محروم پیاده می کنیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش پیش از این گفته بود: برای مهرماه سال تحصیلی آینده از محل هدفمندی یارانه ها اعتباری برای تغذیه رایگان دانش آموزان پیش بینی می کنیم و با یاری ستاد اجرایی فرمان امام و خیرین نیک اندیش، درصدی از دانش آموزان محروم را که توان تامین وعده غذایی را ندارند، پوشش می دهیم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تغذیه رایگان دانش آموزی پس از ماه مبارک رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغذیه رایگان دانش آموزی پس از ماه مبارک رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید