جواد رمضی: درمسابقات جهانی کارگری از ملی پوشان استفاده نکردیم

به گزارش وبلاگ بانیما، رئیس فدراسیون آماتوری ورزش کارگری گفت: در ترکیب کاروان اعزامی ایران به رقابت های جهانی ورزش کارگری از هیچ چهره ملی پوشی استفاده نکردیم.

جواد رمضی: درمسابقات جهانی کارگری از ملی پوشان استفاده نکردیم

جواد رمضی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ بانیما گفت: در هفته کار و کارگر برنامه های ورزشی پرباری را برگزارک ردیم. این برنامه ها شامل برگزاری مسابقات داخلی و برون مرزی و همایش های مختلف بود.

وی اضافه کرد: در این هفته مسابقاتی را در استان سیستان و بلوچستان برگزار کردیم. برای نخستین بار مسابقات رالی خانوادگی کارگران و کارفرمایان گرامیداشت هفته کارگر روز آدینه ششم اردیبشهت ماه با حضور 110 شرکت ر پشت سر گذاشتیم. همایش پیاده روی را در سطح کشور برای خانوداه بزرگ کارگری طراحی کردیم. در بخش بین المللی نیز تیم کارگری رزمی به اسپانیا اعزام شد که با کسب 2 مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز افتخاری دیگر را برای ورزش کارگری کشور رقم زد.

رئیس فدراسیون آماتوری ورزش کارگری درباره آماده سازی ورزشکاران جهت حضور در رقابت های جهانی اسپانیا گفت: به رغم مسائل اقتصادی و کمبود منابع اقتصادی اما کاروان کارگری ایران خود را برای رقابت های جهانی اسپانیا آماده می نماید. این اعزام با اعزام های قبلی کمی تفاوت دارد.

رمضی ادامه داد: کاروان ایران در ششمین دوره رقابت های جهانی کارگری نسبت به دوره قبل کوچکتر است اما در چند رشته برای نخستین بار اعزام داریم و امید زیادی به مدال آوری ورزشکاران اعزامی است. کاروان ایران در رشته های دوومیدانی زنان و مردان، تنیس روی میز زنان کارگر کشور، جودوی مردان و زنان، کاراته مردان، پتانک، والیبال ساحلی، کشتی فرنگی و ساحلی به مصاف رقبای خود می روند.

وی یادآورشد: برای اولین بار تیم کاراته را به رقابت های جهانی اعزام می کنیم. تیم جودو در بخش بانوان نیز برای نخستین بار به رقابت های قهرمانی جهانی اعزام خواهد شد. در مجموع کاروان ایران 140 نفراست که تیرماه به رقابت های جهانی اسپانیا اعزام می گردد.

رئیس فدراسیون آماتوری ورزش کارگری گفت: در شرایطی تیم های کارگری خود را برای رقابت های جهانی آماده می نمایند که از هیچ چهره ملی پوش در تیم های خود استفاده نکردیم. شاید چهره های برند ملی پوش می توانستند یاری نمایند و تعداد مدال های کاروان ایران بالاتر برود اما این سهم کارگران است که در رقابت های جهانی شرکت داشته باشند. بر همین اساس در رقابت های قهرمانی کشور حضور بازیکنان حرفه ای را ممنوع کردیم.

رمضی گفت: سال گذشته اعزامی به رقابت های جهانی شرکت ها به میزبانی فرانسه داشتیم. در ترکیب کاروان ایران هیچ بازیکن ملی پوشی نبود. در یکی از رشته ها دو ورزشکاری داشتیم که درقسمت کوره کارخانه ذوب آهن و فولاد خوزستان کار می کردند. این دو ورزشکار می گفتند: باورمان نمی شد که یک روز به مسابقات جهانی فرانسه اعزام بشویم. این اتفاق می تواند انگیزه ورزشکاران کارگر را چند برابر کند و اثرات مثبتی دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جواد رمضی: درمسابقات جهانی کارگری از ملی پوشان استفاده نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جواد رمضی: درمسابقات جهانی کارگری از ملی پوشان استفاده نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید