خبرنگاران ورزش اسکیت استان همدان جهش چشمگیری در عرصه قهرمانی داشته است

به گزارش وبلاگ بانیما، همدان- خبرنگاران- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ورزش اسکیت به عنوان یکی از رشته های پیروز استان، جهش چشمگیری در راستای کسب پیروزیت و عناوین قهرمانی در میادین ملی و بین المللی داشته است.

خبرنگاران ورزش اسکیت استان همدان جهش چشمگیری در عرصه قهرمانی داشته است

به گزارش وبلاگ بانیما، حمید سیفی دوشنبه شب در آیین تجلیل از اسکیت بازان قهرمان و منتخب استان همدان برای حضور در تیم ملی اسکیت فری استایل، گفت: امروزه شاهد رشد و پیشرفت چشمگیر ورزش هایی همچون اسکیت هستیم به ویژه پیروزیت و افتخارآفرینی بانوان در این رشته قابل تقدیر و ارزشمند است.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از ورزشکاران قهرمان و نخبه در رشته های مختلف یکی از سیاست های محوری و اصولی در عرصه مدیریت ورزش استان همدان است، اضافه نمود: اسکیت از جمله رشته هایی است که به واسطه پیروزیت های چشمگیر ورزشکاران استان در میادین ملی و بین المللی شایسته بیشترین حمایت برای تداوم پیروزیت و پیشتاری در کسب مدال و عنوان قهرمانی در رقابت های داخلی و تیم ملی است.

سیفی گفت: آمادگی ورزشکاران و اعزام تیم های ورزشی برای حضور در مسابقات کشوری هزینه های زیادی برای هیات های ورزشی دارد که دراین زمینه همیشه قدردان کار و کوشش ارزشمند روسای هیات های ورزشی استان همدان هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، مسوولیت پذیری هیات های ورزشی در تامین هزینه ها و جذب منابع اقتصادی به خصوص به وسیله بخش خصوصی را مهم و قابل تقدیر عنوان نمود و اضافه نمود: ارتباطات اصل محوری دنیای امروز است و هیات های ورزشی به وسیله برقراری تعامل و ارتباط موثر و هدفمند با سازمان های مختلف و بخش خصوصی، ضمن جذب سرمایه و تامین منابع اقتصادی در چارچوب قانون، زمینه مناسب برای رشد و توسعه رشته های ورزشی را در استان فراهم می نمایند.

رییس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این آیین، عملکرد هیات ورزشی اسکیت استان را پیروز و قابل تقدیر دانست و گفت: اسکیت بازان همدانی در سال های اخیر پیروز به کسب عناوین برتر و مدال های رنگارنگ در رقابت های لیگ و همچنین مسابقات داخلی و خارجی شده اند.

سیدمسعود عسگریان اضافه نمود: اسکیت می تواند به عنوان یک ورزش همگانی صندلی ممتازی را در استان و میان مردم کسب کند که نتیجه آن کشف و پرورش استعدادها برای افتخارآفرینی در عرصه قهرمانی و همچنین تیم ملی است.

وی، رییس هیات اسکیت همدان را یکی از مدیران جوان و پیروز استان دانست و گفت: فعالیت های هیات اسکیت همدان در سال های اخیر بسیار موثر و چشمگیر بوده که در نتیجه آن شاهد حضور پرشمار اسکیت بازان همدانی در تیم ملی کشور هستیم.

رییس شورای اسلامی شهر همدان همچنین به رویکرد حمایتی مدیریت شهری در حوزه ورزش اشاره نمود و اضافه نمود: بیش از 300 میلیارد تومان از مجموع بودجه یک هزار و 250 میلیارد تومانی سال جاری شهرداری همدان در حوزه فعالیت های فرهنگی و ایجاد و توسعه زیرساخت های ورزشی شهر هزینه شده است.

به گفته وی، این میزان اعتبار صرف احداث زمین چمن مصنوعی، توسعه فضاهای ورزشی، بوستان های ویژه بانوان، ایجاد مسیرهای ویژه پیاده روی و دوچرخه سواری و زمینه سازی برای رشد و توسعه ورزش های همگانی در شهر همدان شده که نشان دهنده توجه ویژه مدیریت شهری به حوزه ورزش است.

رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: افزایش 23 درصدی بودجه شهرداری همدان در سال آینده نیز اقدام موثر شورای شهر در راستای تامین اعتبار موردنیاز برای توسعه فعالیت های مرتبط با حوزه های فرهنگی و ورزشی است.

رییس هیات اسکیت همدان نیز در این مراسم گفت: رشته ورزشی اسکیت در سال های اخیر با استقبال گسترده گروه های مختلف سنی به ویژه نوجوانان و جوانان روبرو شده به نحوی که در رشته فری استایل که تصور رشد آن را نداشتیم، اسکیت بازان همدانی پیروز به کسب نشان های رنگارنگ در رقابت های کشوری و همچنین دعوت برای حضور در تیم ملی شدند.

مهدی مجیدی اضافه نمود: در استان همدان 60 ورزشکار در رشته فری استایل اسکیت حضور فعال دارند که شناسایی و درخشش استعدادهای این رشته در سطح کشور مرهون کوشش قابل تقدیر خانواده عظیم و پرکوشش اسکیت استان است.

به گفته وی، در رقابت های قهرمانی کشور پیروز به کسب عنوان نایب قهرمانی و سه مدال قهرمانی شدیم و سه ورزشکار استان نیز به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

مجیدی با قدردانی از همراهی و حمایت ویژه خانواده اسکیت بازان نوجوان و جوان همدانی، گفت: اسکیت بازان همدانی در رشته اینلاین هاکی نیز از دیرباز صاحب مدال های رنگارنگ، عناوین قهرمانی و عضویت در تیم ملی بوده ایم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم پرمون نطقی به عنوان یکی از نوابغ ورزش اسکیت در همدان و کشور، گفت: به قهرمانان اسکیت توصیه نموده ایم که راه و روش مرحوم نطقی را برای کسب پیروزیت و دستیابی به قله های رفیع افتخار سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش وبلاگ بانیما، در ادامه این آیین از قهرمانان اسکیت فری استایل، ارکان هیات و مربیان قهرمانان اسکیت استان همدان با اهدا لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ورزش اسکیت استان همدان جهش چشمگیری در عرصه قهرمانی داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورزش اسکیت استان همدان جهش چشمگیری در عرصه قهرمانی داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید